Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
Het duurt nog even maar…192 radio gaat met de Nederbeat top 40 de maand januari 2015 uit en februari in. Maar….. DAAR HEBBEN WE JOUW HULP VOOR NODIG!!! Stuur jouw lijstje met 10 favoriete Nederbeat nummers naar wijdraaien@gmail.com en zorg zo dat jouw grootste hits in… Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: lees verder > Lees verder
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 716 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 744 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 827 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 788 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 979 weergaven
-
-
-
RNI-19710516-RNIOnFireRecordingsFromDutchTV&Radio Uit het archief van Douwe Dijkstra
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 692 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 662 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 883 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 318 weergaven
-
-
Beste verzamelaar, Ik heb veel verzamel spullen van de zeezenders. DVD's, LP's, boeken enz. Ik kan per bericht helaas maar 1 foto toevoegen. Dus houdt mijn komende oproepen in de gaten!! Hartelijke groet, Koos de Ruijter Dieren
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 824 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 9 november 2014 20.00 - 22.00 uur en woensdag 12 november 2014, 20.00 - 22.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk ​Wow, wat een pracht-titels weer vandaag! Ik bedoel, als de eerste drie nummers Baby Love, Big Man in Town en Don’t Let Me Be Misunderstood zijn, dan kan dat eerste uur niet meer kapot. Dat laatste lied overigens niet in de uitvoering van The Animals, want die komt pas in… lees verder > Lees verder
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-