Geplaatst 23 februari 201213 jr. Het werken liep ietwat uit... Hier issie dan toch: Deze zal wat lastiger zijn... ;)
Geplaatst 24 februari 201213 jr. Rob, volgens mij is dit Neede. Ik heb echter geen idee wat het voor de rest is. Omdat ik vroeger als monteur het hele land door scheurde, heb ik veel plaatsen leren kennen. Als afwijking zoek ik alles later op met Google Maps. Dit plaatje kwam me zo bekend voor dat ik ben gaan zoeken bij de bezochte plaatsen. Rien P.S. Met streetview zie ik een KPN gebouwtje staan ? Oh ja, en het plaatsje waar ik destijds was heette Noordijk. Het was zo klein dat je hard moest remmen anders was je er voorbij ....
Geplaatst 24 februari 201213 jr. Auteur Kan me niet heugen ooit in Neede te zijn geweest, maar dat moet haast wel. Borculo, Haaksbergen en Eibergen wel, dus dan zal Neede ook wel. Wat voor mast het is? Geen idee. Hot radio misschien? Maar volgens mij zit je helemaal goed Rien.
Geplaatst 24 februari 201213 jr. Rien zit helemaal goed! knap! Ik heb geen idee wat voor mast het is.. Telefonie (GSM) zit er zeer zeker op. Ik ken de mast van het "voorbijrijden" ( Wij staan al een aantal jaren in voor en naseizoen op camping 't Klumpke)... In Noordijk kunnen ze trouwens ge-wel-dig feesten bouwen.. -hik-
Geplaatst 24 februari 201213 jr. Echt wel... Markvelde is ook zo'n fijne.. En Lochuizen.. De camping ligt tussen die twee in... En ook van Noordijk kunnen we volop meegenieten! Afgelopen jaar konden we zelfs bijna woordelijk verstaan wat er gezongen werd op het grote feest in st Isidorushoeve.. Toch een kilometer of 8 verderop.. :)
Geplaatst 24 februari 201213 jr. Auteur Hehe ja de Hoeve is berucht. Net als Hengevelde en de paasparty in Bentelo. Moet trouwens nog ergens een foto hebben van mij op een locatieuitzending in Hengevelde.
Geplaatst 24 februari 201213 jr. Daar ben ik benieuwd naar dan! Maar niet hier.. Tijd voor het volgende vraagstuk! Rien, zet 'm op!
Geplaatst 25 februari 201213 jr. Ik moet even gaan zoeken. Rien Na een lange zoektocht nog wat gevonden. Volgens mij is hij erg makkelijk, we zien wel. Een foto van 7 jaar geleden : Onze twee oudste kinderen kijken naar het beeld. Wie is het en vooral waar staat hij ? Rien
Geplaatst 25 februari 201213 jr. Nee jongens, allemaal fout. Blijkbaar iets te moeilijk. Tja, laten we die man maar even opzij zetten, daarmee komt het niet naar boven. Het is een oude stad in Brabant die iets met markiezen heeft ..... Zo genoeg ? Rien
Geplaatst 25 februari 201213 jr. Weer eens iets heel anders. Op welke heel bekende albumhoes is dit stuk straat te vinden?
Geplaatst 26 februari 201213 jr. Nope. Het is in de USA en staat op een heel bekende albumcover. Nog maar een hint dan? Maar met dit uitgangspunt kan het zomaar heel duidelijk zijn.
Geplaatst 26 februari 201213 jr. Hij is goed Rien. Op de kruising van Sullivan Street en West 3rd Street, New York. Greenwich Village. En hier het origineel van © Joel Bernstein 1970 Hij is weer aan jou Rien.
Geplaatst 26 februari 201213 jr. Goed, dan nu een moeilijke (denk ik), maar aan de andere kant, we zijn hier allemaal aan het vergrijzen dus wie weet ..... De foto slaat op een film. Je mag de regisseur/acteur noemen, de filmtitel of de plaats waar het speelde. Rien
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.