Geplaatst 26 februari 201213 jr. Peter, helemaal goed. Het ging om zijn film "Les vacances de monsieur Hulot" die opgenomen is in St.Marc sur mer (Frankrijk) Ter ere van Tati is er een bronzen beeld (Hulot) geplaatst. Het hotel waar de opnames gemaakt zijn bestaat nog. Peter, aan jouw de eer voor de volgende puzzel. Rien
Geplaatst 28 februari 201213 jr. Nou, vooruit dan maar, ben druk met de voorbereidingen voor morgen Wil je het antwoord, moet je langs komen :-)
Geplaatst 28 februari 201213 jr. Ik heb verdorie geen tijd morgen.. We hebben op het werk een uitdaging, daar de 10kV van 2 trafo's afgeschakeld wordt.. En dus sta ik Ko van Ieperen te immiteren: 2 generatoren heb ik lopen.. Totaal 1,6MW Nahja, toch een beetje het Veronica gevoel, zullen we maar denken.. Voor mij geen Beatlesdag dus...
Geplaatst 2 maart 201213 jr. Alex, heeft Peter het nog aan je verteld, want hij is op vakantie. Dus kan wel even duren voor een hint.
Geplaatst 3 maart 201213 jr. OOOF, ja hij heeft het wel gezegd, maar ik was zo bezig met het snel opzetten van de camera's dat ik het eigenlijk niet helemaal goed heb meegekregen. Volgens mij was het in Engeland en was hij precies op het moment daar dat er een wisseling van zendmast plaatsvond. Dus de oude en de nieuw mast staan op de daarom toch wel zeldzame foto. Maar de exacte locatie moeten we toch maar een keer aan Peter vragen. Als tussenopgave heb ik deze. Niet al te moeilijk denk ik voor echte liefhebbers. In de USA en ja Peter, het heeft met radio te maken. Met HEEL veel radio en vele stations. Eens kijken wat hier uitkomt.
Geplaatst 3 maart 201213 jr. En zomaar goed. 4141 Office Parkway Dallas. Ik dacht al dat het een makkelijke was. Hier meer over het pand hier meer foto's van Pams Dallas Aan jou Rien.
Geplaatst 4 maart 201213 jr. We gaan weer richting vakantieplanning en mijn vraag gaat die richting op. Waar staat deze kerk, die pal aan de snelweg staat ? Rien
Geplaatst 4 maart 201213 jr. Dus niemand rijdt door Luxemburg om te tanken en daarna door Noord-Frankrijk ? Rien
Geplaatst 4 maart 201213 jr. Tanken in Luxemburg en dan de grens over richtiing Trier, dat is meestal mijn route. Maar jij gaat de andere kant op de A31 richting Metz.
Geplaatst 5 maart 201213 jr. Omdat niemand de juiste oplossing gaf, gaat de beker maar naar degene die er het dichtste bij zat : Vincent ! Hij gaf de goede richting aan. Als je namelijk van Luxemburg richting Metz rijdt kom je langs Thionville. En daar staat die kerk pal naast de snelweg. Je weet niet wat je ziet. Dus aan Vincent de eer voor de volgende zoektocht. Rien
Geplaatst 5 maart 201213 jr. Auteur Lijkt wel een maanraket zo met die onderkant. Als ik goed kijk zie ik ook nog iets van een mast in de achtergrond.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.