Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Waar is dit?

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

Rien, helemaal correct. De omroep is hier begonnen als Radio Oost. Volgens mij hebben ze hier kort ook nog televisie gedaan, voordat ze ergens in de jaren 90 verhuisden naar een nieuw pand op een industrieterrein.

Ik kan me vaag herinneren dat ik ooit als kleine jongen met mams mee was naar de studio, omdat zij meedeed aan een discussieprogramma. Ik heb toen aan de andere kant van het glas rondgekeken.

Het gebouw doet overigens nu dienst als restaurant.

http://www.rtvoost.nl/omroep/default.aspx?cat=222&nid=88293

Rien, aan jou de eer voor de volgende.

Geplaatst

Rien, helemaal correct. De omroep is hier begonnen als Radio Oost. Volgens mij hebben ze hier kort ook nog televisie gedaan, voordat ze ergens in de jaren 90 verhuisden naar een nieuw pand op een industrieterrein.

Zitten ze tegenwoordig niet vlakbij de snelweg ? Volgens mij zie ik wel eens camerabeelden (RTV Oost) waarop ik het Van der Valk hotel zie, dus ik neem aan dat ze daarnaast zitten ?

Grappig is trouwens dat je op de luchtfoto linksonder een oude werkgever van mij ziet. Ik heb namelijk een aantal jaren voor Stork Mufac gewerkt.

Mufac was vroeger de onderhoudsdienst van Stork die later voor andere bedrijven ging werken. Je werkte als monteur vanuit huis en kwam zelden in Hengelo.

Nu moet ik op zoek naar een opdracht. Moet het iets met radio zijn of is het vrij ?

Rien

Geplaatst
  • Auteur

Zitten ze tegenwoordig niet vlakbij de snelweg ? Volgens mij zie ik wel eens camerabeelden (RTV Oost) waarop ik het Van der Valk hotel zie, dus ik neem aan dat ze daarnaast zitten ?

Klopt inderdaad. De camerabeelden die je ziet komen vanaf de zendmast die naast het studiogebouw staat.

Weet trouwens niet of Stork daar nog zit. Een groot deel van dat complex daar is nu van Siemens. Woon zelf ook niet meer in Hengelo, dus zo vaak kom ik daar niet ;)

Geplaatst

Ik heb even moeten zoek naar een geschikte foto.

Het heeft niets met radio te maken, maar het is wel een toren en het zou een prima plek zijn om uit te zenden.

En ja, het is gewoon in Nederland.

Rien

k9aGhL5Q0x.jpg

Geplaatst

Ik heb even moeten zoek naar een geschikte foto.

Het heeft niets met radio te maken, maar het is wel een toren en het zou een prima plek zijn om uit te zenden.

En ja, het is gewoon in Nederland.

Rien

Volgens mij staat die toren in het Kaapse Bos in het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug.

Mooie omgeving!

René V.

Geplaatst

Volgens mij staat die toren in het Kaapse Bos in het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug.

Mooie omgeving!

René V.

Helemaal goed !

Rien

Geplaatst

Ik kom helaas niet veel buiten de deur de laatste tijd, dus echt geschikte foto's van verborgen plekjes heb ik niet.

Mocht iemand anders zich geroepen voelen, dan graag.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.