Geplaatst 7 april 201213 jr. Hallo, Radio Marina wil binnenkort gaan uitzenden op 1485 khz. Nu kun je via hun stream, alvast 'luisteren': http://www.radiomarina.nl/ Wat je straks kunt verwachten op de middengolf. Groet, RH(i)
Geplaatst 10 april 201213 jr. De aankondiging is ook nog dat er vanaf medio 2012 vanaf het woelige water zal worden uitgezonden. Hetgeen natuurlijk wel vragen oproept. Zoals, als de Jenni Baynton gebruikt wordt, wat gebeurt er dan met 1395 kHz? 1485 kHz en 1395 kHz liggen wel erg dicht op elkaar. Of is er een Urker Kotter opgeofferd?? Rob Veld
Geplaatst 19 april 201213 jr. Het klinkt niet fout, de muziek is zeker okay. Ik ben blij dat ik nog ouderwets (heerlijk krakende) AM op m'n autoradio heb.
Geplaatst 27 april 201213 jr. Auteur Nog even geduld a.u.b. Maar dan hoor je Radio Marina op je autoradio in AM! Hier ook nog steeds een (oude) mg radio in de auto. En, let op, met voorkeuze toetsen... Groet, RHA
Geplaatst 28 april 201213 jr. Ik ben hierbij betrokken en momenteel hoorbaar van 7-8 uur en 19-20 uur. Het allerleukst is dat 'we' totaal vrij zijn in de platenkeuze -als het maar tussen 1960-1995 is- en dat uitsluitend oudere radiofreaks de programma's maken. Medio juli starten we op de AM-frequentie.
Geplaatst 1 mei 201213 jr. Auteur Ik ben hierbij betrokken en momenteel hoorbaar van 7-8 uur en 19-20 uur. Het allerleukst is dat 'we' totaal vrij zijn in de platenkeuze -als het maar tussen 1960-1995 is- en dat uitsluitend oudere radiofreaks de programma's maken. Medio juli starten we op de AM-frequentie. Oke! Spannend wat jullie er van maken op AM..... Groet, RHA
Geplaatst 2 mei 201213 jr. Radio Marina Leuke muziekkeuze, het klinkt lekker Ik las over roulerende programma's , ik ga er van uit dat iedere dag dezelfde uren worden herhaald Of zie ik dat verkeerd?? Wat ik me afvraag is het volgende 3 frequenties vanaf dezelfde boot is dit niet van het goede te veel? Ik vraag me ook af hoe het met de instraling gaat zitten, zo dicht bij elkaar Ik wens in ieder geval Radio Marina het allerbeste toe Een vriendelijke groet, Dirk
Geplaatst 29 mei 201213 jr. Auteur Laten we eerst afwachten tot het zover is...... Er staat inmiddels een mast erbij op het schip. Zie (lees): http://www.radiomarina.nl/ Groet, Hotel Amigo
Geplaatst 30 mei 201213 jr. Ik zie/lees niets op de site, behalve een berichtje naar een afgeschermd Twitter-accountje. Hoe dan ook, succes!
Geplaatst 31 mei 201213 jr. Auteur Nu wel?! https://www.facebook.com/Marina1485AM Op veler verzoek een foto van de extra pyloon mast die aan boord van de Jenni Baynton is bijgeplaatst t.b.v. de antenne opstelling 1485 kHz (foto door Kick Visser) Groet, Hotel Amigo
Geplaatst 31 mei 201213 jr. de super techneut aan boord van het voormalige lichtschip heeft me laten weten dat er nu drie masten op staan en spoedig Marina zal starten. dus afwachten groet Hans
Geplaatst 1 juni 201213 jr. Zowel het 1395 als het 1485 signaal zullen door diplexen over de grote mast de ether ingaan. De kleine bijgeplaatste mast is backup voor als er aan de grote mast onderhoud moet worden gepleegd. Diplexn: gebeurde ook in de 80s op de Ross Revenge , Caroline/Monique. Paul de Haan.
Geplaatst 1 juni 201213 jr. En daarmee hopen ze in Flevoland goed te ontvangen te zijn? Waddenzee horen we hier al nauwelijks (helaas). Niettemin succes daar in het noorden!
Geplaatst 1 juni 201213 jr. En daarmee hopen ze in Flevoland goed te ontvangen te zijn? Waddenzee horen we hier al nauwelijks (helaas). Niettemin succes daar in het noorden! Waddenzee 1602 komt niet vanaf het schip maar de landlocatie bij Pietersbierum. De huidige 1395 wel vanaf het schip. Ontvang je dat wel? Paul de Haan.
Geplaatst 1 juni 201213 jr. Waddenzee 1602 komt niet vanaf het schip maar de landlocatie bij Pietersbierum. De huidige 1395 wel vanaf het schip. Ontvang je dat wel? Paul de Haan. 1395 gaat iets beter inderdaad. En bedankt voor de verdere info.
Geplaatst 2 juni 201213 jr. Zowel het 1395 als het 1485 signaal zullen door diplexen over de grote mast de ether ingaan. De kleine bijgeplaatste mast is backup voor als er aan de grote mast onderhoud moet worden gepleegd. Diplexn: gebeurde ook in de 80s op de Ross Revenge , Caroline/Monique. Paul de Haan. Tussen die 1395 en 1485 kHz zit maar 90 kHz verschil. Als je die 2 frequenties op 1 antenne gaat zetten heb je een goed kans op drama! Rob V.
Geplaatst 2 juni 201213 jr. Tussen die 1395 en 1485 kHz zit maar 90 kHz verschil. Als je die 2 frequenties op 1 antenne gaat zetten heb je een goed kans op drama! Rob V. Diplexers zijn duur en onhandig. Wil je de 2e mast als reserve gebruiken heb je nog een diplexer nodig. Back up voor antenne heeft bijna niemand. Kortom, weer veel fantasieen. je wilt niet weten wat ik allemaal op Internet lees over mijn zenders, ik corrigeer allang niet meer.
Geplaatst 2 juni 201213 jr. Diplexers zijn duur en onhandig. Wil je de 2e mast als reserve gebruiken heb je nog een diplexer nodig. Back up voor antenne heeft bijna niemand. Kortom, weer veel fantasieen. je wilt niet weten wat ik allemaal op Internet lees over mijn zenders, ik corrigeer allang niet meer. Ook even kortom door de bocht van mijn kant, ik spui hier niet mijn fantasie. Het spuien van fantasie laat ik aan kleuters over. Ruudam en zenders? Welke zenders? Paul de Haan
Geplaatst 2 juni 201213 jr. Ruudam ik corrigeer allang niet meer! Hoezo? Je hebt je naam anders wel veranderd. Of hebben we niet met Ruud Poeze te maken? Laat die slimme Belg aan boord van de JB maar lekker doorwerken en anderen eventueel maar onzin schrijven, maar kom vooral met je eigen naam in dit forum, is wel zo 'fair' groet Hans
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.