Geplaatst 13 juni 201213 jr. Nog een "very rare" LP. De laatste Sony music in Nederland geperste LP. Hier twee foto's van de hoes. De datum: 27 maart 1998. Juul
Geplaatst 13 juni 201213 jr. ik denk dat deze niet officieel in de winkel is geweest. Trouwens onderaan zie ik dat het op het Columbia label is uitgebracht, één van de vele historische labels die in de loop der jaren door Sony werden binnengehaald, Waren altijd zeer ruim met sturen van LP's en CD's. Heb ten tijde van de ziekenomroep 1969-1981 veel ontvangen evenals later ter recensie voor Freewave. Zit echt leuk werk tussen groet Hans
Geplaatst 14 juni 201213 jr. Auteur Nee kwam niet in de winkel heeft ook het nummer met "sample". Juul
Geplaatst 14 juni 201213 jr. ik denk dat deze niet officieel in de winkel is geweest. Trouwens onderaan zie ik dat het op het Columbia label is uitgebracht, één van de vele historische labels die in de loop der jaren door Sony werden binnengehaald, Waren altijd zeer ruim met sturen van LP's en CD's. Heb ten tijde van de ziekenomroep 1969-1981 veel ontvangen evenals later ter recensie voor Freewave. Zit echt leuk werk tussen groet Hans Dag Hans, Even de feiten, het was Sony die CBS records (Columbia Broadcast System Records) kocht, later omgedoopt to Sony Music, later werd er door Sony Music het label Columbia gebruikt om zijn muziek op uit te brengen, om nog iets van het oorspronkelijk verleden te laten weerspiegelen. Groet Nico Huijg.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.