Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Oeuvre-award-voor-Felix Meurders

Featured Replies

Geplaatst

Felix zat voor mij vroeger aan de vekeerde kant, ook voor de buis vond ik hem niet zo.

Nu wat wijzer kan ik hem wat meer waarderen.

Groetjes Kurt

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben in 1975 samen met Tom Mulder een dagje naar Felix z'n "thuis land" Limburg geweest. We gingen, hoe kan het ook anders met Tom, met de trein. Felix heeft ons toen het zuiden van Limburg laten zien. Prachtig!

En ondanks dat Felix het niet zo had op Veronica heb ik de ervaring dat ik heel erg welkom was als "Veronica jongetje".

Maar ja, dat was natuurlijk toen Veronica al weg was.

Ook jaren daarna had ik vaak aardig kontakt met hem. Een grote vakman, maar dat kun je in z'n programma op radio 1 "de gids.fm" wel horen. De jingles en aankondigingen van onze Hans H. zitten alsof ze "geknipt" zijn.

Juul

Geplaatst

Een terechte award voor Meurders.

Ferry de Groot op 0'15": "Macaroni awards".

http://www.radio1.nl/items/64312-oeuvre-award-voor-felix-meurders

Niels

Geplaatst

Terechte award voor Felix, hoewel deze vijf minuutjes niet tot zijn vijf beste horen.

Iets te hoog ouwe jongens krentebrood-gehalte.

Edwin

Geplaatst

Ook ik heb Meurders altijd hoog in het rijtje favorieten gehad. En dat geldt voor alle vormen van presentatie, zowel popradio als nieuwsradio en alle andere uitingen gericht op luisteraars en kijkers. De anti Veronica houding die hij ooit uitte zijn hem door een aantal mensen nooit vergeven, maar zoals Kurt al schreef 'wijzer geworden etc.' Het zal hopelijk voor velen gelden. En.... Felix komt op 17 november op de RadioDay.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.