Geplaatst 5 december 201212 jr. Vlak voor onze verhuizing een paar jaar terug dacht onze poes Coco, "Hé, da's leuk die stoelen op elkaar.........." En onze Bas denkt; "aanstelster.........."
Geplaatst 6 december 201212 jr. Auteur Ja, "jij mag in hun huis wonen". Coco en Bas zijn ook nog echte broer en zus, maar totaal verschillend. Juul "sneeuw zo'n 3 cm in Voorthuizen'
Geplaatst 6 december 201212 jr. Ik ben volkomen verslaafd aan katten. Toen ik nog een klein René-je was kregen we een katje thuis en sindsdien kunnen die dieren bij mij geen kwaad doen. Het heerlijk eigenwijze karakter en het waanzinnig mooie uiterlijk... eindeloos. De afgelopen jaren heb ik op mijn blog een verzameling verhalen over katten geschreven en ik heb, wat ze dan noemen, een coffee table book gemaakt met foto's van 25 jaar vriendjes, gewoon voor mezelf. Heel in de verte hoop ik nog eens een boek uit te brengen met dat materiaal. Onze huidige vriendjes zijn Cowboy en Phoenix, broer en zus, waar we vreselijk veel plezier van hebben. Hierbij een jeugdfoto van deze schoffies, druk doende met van alles wat niet de bedoeling was.
Geplaatst 6 december 201212 jr. Auteur Geweldig René ! Bas op de Macbook van mijn echtgenote. Deze spreekt voor zich
Geplaatst 6 december 201212 jr. Op het gevaar af dat dit een draadje wordt waarin wij al onze 6 miljoen foto's-van-onze-katten laten zien, hier nog een exemplaar van mijn duo, toen er een buur-kat op bezoek was in de tuin.
Geplaatst 6 december 201212 jr. Gisteravond Sinterklaas gevierd bij mijn ouders en toe ik vanmorgen wakker werd was dit het uitzicht.
Geplaatst 6 december 201212 jr. Rotterdam vanochtend. Een foto vanaf metrostation Rijnhaven richting Katendrecht (links) en de Wilhelminapier (rechter). Je ziet achter de rechter wolkenkrabber (New Orleans) een cruiseschip liggen die in de vroege ochtend is aangekomen.
Geplaatst 6 december 201212 jr. Een groter contrast in foto's kun je haast niet bedenken... Rotterdam en Kalenberg
Geplaatst 6 december 201212 jr. Helemaal mee eens: eerst landelijke en dan stedelijke schoonheid. Het aardige van een fototoestel bij je hebben, is dat je veel meer oog krijgt voor de wereld om je heen. (Mijn spreuk van de dag, zullen we maar zeggen.) Paul
Geplaatst 6 december 201212 jr. Het aardige van een fototoestel bij je hebben, is dat je veel meer oog krijgt voor de wereld om je heen. (Mijn spreuk van de dag, zullen we maar zeggen.) Paul Klopt. Ik neem regelmatig dit soort foto's met mijn telefoon. Altijd bij me, heel handig. Valt me overings nog mee dat ik hier wat in zag want stond met een bonkende hoofdpijn op het perron te wachten op een metro. De andere twee:
Geplaatst 6 december 201212 jr. Toch geen overmatig drank gebruik Vincent? Juul Was dat maar zo, dan wist ik tenminste de oorzaak.
Geplaatst 17 december 201212 jr. van 5-12-11, dingen die ik me wil blijven herrineren, voor als ik straks verhuisd ben. ook dicht aan zee waar ik kom te wonen alleen ... waar een zeehonden opvang en een bommen werper oefen terrein hand in hand gaan.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.