Geplaatst 21 december 201212 jr. En zo is er nog hoop voor de kleintjes die tegen een grote vechten............. http://nos.nl/artikel/454404-het-hagelt-niet-meer-bij-venz.html Juul
Geplaatst 21 december 201212 jr. Misschien zie ik het verkeerd, maar ik geef die Marijke Philips geen schijn van kans. Rien (die hagelslag heerlijk vind)
Geplaatst 22 december 201212 jr. Auteur Misschien zie ik het verkeerd, maar ik geef die Marijke Philips geen schijn van kans. Rien (die hagelslag heerlijk vind) Ze heeft gewonnen dus. Venz heeft volgens de rechter de keus: 1. betalen € 7000, - en wel uitzenden 2. niet betalen en ook niet uitzenden.... Ze zat in het Oog gisteravond. Juul
Geplaatst 22 december 201212 jr. Juul, Marijke Philips, je ex TROS collega televisie omroepster? Nico.
Geplaatst 22 december 201212 jr. Dus ze heeft gewonnen en 7000 euro verdiend. Als ik Venz was gaf ik haar voor 7000 euro aan hagelslag Rien (die af en toe niet snapt waar het allemaal om gaat)
Geplaatst 22 december 201212 jr. Auteur Juul, Marijke Philips, je ex TROS collega televisie omroepster? Nico. Ik heb geen idee. En ik weet ook niet of ze ooit bij de TROS gewerkt heeft. Ik dacht meer de REM. Maar nogmaals, ik weet het niet. Ze vertelde wel dat ze bij een reclame buro werkte. Juul
Geplaatst 22 december 201212 jr. Rien (die af en toe niet snapt waar het allemaal om gaat) Het gaat om het auteursrecht. Paul
Geplaatst 22 december 201212 jr. Auteur Het gaat om het auteursrecht. Paul Inderdaad en dan met name over de tekst. Want aan de melodie kan ze geen rechten ontlenen. Is geloof ik een z.g. "traditional". Juul
Geplaatst 22 december 201212 jr. Auteur En dit is ook weer een "rechten zaak'". Terecht dat de fotograaf staat op z'n rechten. En ook op internet is het jaren gebruik (geweest), vooral ook binnen onze zeezender wereld dat er maar "geleend" werd-wordt zonder bron vermelding. Of zelfs maar een poging daartoe. Enfin, hier het bericht". Bron: Villamedia. Fotograaf wil geld voor Zonderland-foto Fotograaf wil geld voor Zonderland-foto http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/fotograaf-wil-geld-voor-zonderland-foto/#When:08:15:21Z
Geplaatst 22 december 201212 jr. Van mij werd ook zoveel herhaald. Niks auteursrechten, niks extra betaling. En met de autersrechten theorie zou ook betaald moeten worden naar ratio van het verspreidingsgebied, nou dan heb ik en mn voormalige collega's nog aardig wat te vorderen van de WereldOmroep. Alleen als datgene dat wordt herhaald bijvoorbeeld een kertshit is of een reclame-tekstje wordt je van een paar regeltjes tekst wel rijk.
Geplaatst 22 december 201212 jr. Auteur Van mij werd ook zoveel herhaald. Niks auteursrechten, niks extra betaling. En met de autersrechten theorie zou ook betaald moeten worden naar ratio van het verspreidingsgebied, nou dan heb ik en mn voormalige collega's nog aardig wat te vorderen van de WereldOmroep. Alleen als datgene dat wordt herhaald bijvoorbeeld een kertshit is of een reclame-tekstje wordt je van een paar regeltjes tekst wel rijk. Ruud, Ik weet niet wat er in je arbeids kontrakt stond. Zou ik maar eens nalezen. Maar ik "vrees" voor je. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.