Geplaatst 22 december 201212 jr. Ik lees zojuist dat radiopresentator Ger van den Brink is overleden. 52 jaar. Veel te jong. http://www.omroepwest.nl/nieuws/22-12-2012/radiopresentator-ger-van-den-brink-52-overleden
Geplaatst 22 december 201212 jr. Bericht Omroep West Ik luisterde, toen ik nog in Den Haag woonde, 's avonds met grote regelmaat naar Ger's uurtjes op Radio 10. Ondanks dat we beiden in de Haagse radio actief waren, waren we elkaar nog nooit tegen gekomen. Later kwam ik met hem in contact doordat hij de vriend was van een collega van mijn vriendin. Het klikte enorm en tegen de tijd dat hij en Jeanine gingen trouwen, woonden we nog bij elkaar in de buurt ook; in Rijswijk. Terwijl mijn vriendin bij Jeanine was om te helpen bij het aankleden, stond Ger bij mij in de kamer zich om te kleden. Op een gegeven moment keek hij me aan en bekende dat hij het eigenlijk ongelooflijk vond dat zo'n bijzondere meid als Jeanine met hem wilde trouwen. Jeanine blijft nu dus achter. Met hun dochter, die wij nog als zeer klein babytje hebben gezien. 52. Kanker. Ongelooflijk.
Geplaatst 22 december 201212 jr. Erg geschrokken van dit bericht, zeker omdat we even oud waren. Ger was een buurtgenoot van mij. Ik luisterde in de jaren 70 met veel plezier naar 'zijn' Radio Batavia.
Geplaatst 23 december 201212 jr. Vanmorgen wakker geworden met dit trieste bericht. Heel veel sterkte aan familie, vrienden, en aan iedereen die Ger kenden. Peter
Geplaatst 23 december 201212 jr. Ik herinner me zijn programma's op Radio City en Radio Stad Den Haag eind jaren 70 en begin jaren 80. Wat mij vooral opviel was zijn aparte humor, vrolijkheid en zijn enorme professionaliteit tijdens het draaien van de beste Soul,Disco en Italo muziek. Robin
Geplaatst 23 december 201212 jr. Inmiddels is bekend dat Ger zaterdag zal worden gecremeerd: bericht DenHaagFM
Geplaatst 24 december 201212 jr. En Omroep West plaatste een, overigens erg mooie, column die meer duidelijkheid geeft.
Geplaatst 6 februari 201312 jr. Jeetje, alweer 6 weken dat ik hoorde dat Ger overleden is....ik ken hem uit de Batavia / city tijd....verkering met hem gehad.....reed vaak zaterdags met hem mee vanuit de Marathon (Den Haag)...later in 1997 weer tegen gekomen...hij liep altijd als een rode draad door mijn leven...ook al spraken we elkaar niet voor een aantal jaar, ik hoorde hem wel op 10 gold, later op Den Haag FM, kon altijd contact met hem krijgen en opnemen....nu is hij er echt niet meer, en dat voelt verlaten.....nu zal ik hem echt nooit meer spreken of zien en dat voelt onwennig!! dank je Gerrie, je was altijd zo vrolijk en gezellig! zonde, dat ik je nu de rest van mijn leven moet missen....ik hoop dat je het naar je zin hebt hier boven!! en hopelijk gaan we elkaar toch weer zien daar....dank voor alle mooie momenten...april 2012 hadden we nog een contactmomentje via Facebook!!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.