Spring naar bijdragen

Zippyshare, Flashget en andere up- en download perikelen.


Theo

Aanbevolen berichten

Zippyshare doet het hier niet. Wat doe ik fout? Ik gebruik Flashget. Hij geeft aan dat de filenaam fout is.

Theo

---

opmerking Harmen: nav de ontstane discussie op http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-4359.html heb ik de discussie over flashget, zippyshare etc een eigen onderwerp gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Harm

Bedankt voor de uitleg. Dat werkt niet. De file wordt aangegeven als onbekend in Flashget. Ook op andere computers werkt hij niet terwijl dat toch wel zou moeten. Mediafire werkt in dat opzicht heel goed. Maar als ik de link kopieer en in de browser zet dan komt hij ook in Flashget, die moet ik wegklikken en dan komt er een schermpje op met download erin. Dat werkt. Ligt hem dus aan Flashget. Gelukkig werkt het nu, de opnamen zijn heel interessant.

Gr. Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is flashget dan voor programma? Heb er nooit eerder van gehoord en je hebt het helemaal niet nodig om van zippyshare te downloaden. Een browser is genoeg.

Een downloadmanager. Kan soms echt heel handig zijn. Simpel voorbeeld: een aantal dowloads klaarzetten en deze 's nachts pas naar je pc halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat er dit bedoeld wordt: http://www.flashget.com/en/download.htm

Sinds ik sneller kan downloaden dan dat ik een DVD kan kijken ben ik met deze ongein gestopt.

Maar even los van deze discussie. In mijn ogen bepaald de aanbieder welke service hij gebruikt. In mijn geval ben ik onderhand wel klaar met mediafire. Het uploaden loopt niet altijd lekker, hapert regelmatig en meer van dat soort ongein. Dan ook nog het regelmatig weigeren van een bestand, beperkte opslagruimte enz. Daarom ben ik op zoek gegaan naar wat anders. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij zippyshare. Een perkfekt werkende losstaande uploader, die niet wordt geinstalleerd maar die het wel heel makkelijk en simpel maakt en een goed werkende file beheer. Dit scheelt mij gewoon enorm veel tijd. Werkt de link niet meer na dertig dagen? Dan heb je ruimschoots de tijd gehad om te downloaden. Het houd een keer op.

En dan de opmerking van Paul over een addblocker, elders op het forum. Dat is een opmerking waar ik zeker iets mee zou doen. Elk goed werkende browser beidt deze aan. Zelf gebruikt ik Opera en Maxthon, beide voorzien van een addblocker. Maar ook voor Firefox, Crome en IE zijn deze beschikbaar. Mijn advies: kies een goede browser en besteed er wat aandacht aan om hem in te stellen. Dat voorkomt de opmerkingen zoals 'er zit een virus in' of 'de grote downloadknop geeft een hoop troep mee'. En je bent van al die irritante reclames en popups af.

Iemand nog iets te melden over dit fantastische programma van Dick?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij zippyshare vind ik het ook handig, dat je een bestand ook al (vooraf) kunt beluisteren, voordat je eventueel besluit het te downloaden.

Mee eens. Dat is ook de reden waarom ik zippyshare gebruik met uploaden. Je kunt het even voorluisteren. Vind je het niet interessant genoeg, dan download je het niet. (uiteraard wel even op de bedankt knop op het forum drukken ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.