Geplaatst 21 april 201312 jr. Misschien wel eens leuk om te horen wat voor radio beltoons er hier worden gebruikt (zie http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-4481.html ) Ik zelf heb de 'top of the hour' van de Franstalige RTL als beltone in gebruik.
Geplaatst 21 april 201312 jr. ik heb *tring* *tring* *tring* *tring* (geloof ik), maar meestal een tekstje in mijn scherm dat aangeeft dat ik word gebeld.
Geplaatst 26 mei 201312 jr. De engelse mobiel:Ik had een butler ringtone die grof was, Voor sms een over het veelzijdige woord fuck. De Nederlandse mobiel: Caroline jingle als ik gebeld werd en de bel als ik een sms kreeg. Nu met mijn iPhone moet ik kijken voor wat leuks :)
Geplaatst 26 mei 201312 jr. Ik heb natuurlijk een stoomfluit, zelf opgenomen van de 01 1075 van de SSN uit Rotterdam!
Geplaatst 26 mei 201312 jr. Man of Action als beltoon (omdat ik vaak in actie moet komen als dat rotding gaat). De Caroline bel voor SMS- en email-berichten, just for fun.
Geplaatst 26 mei 201312 jr. Sinds het verdwijnen van de Wereldomroep een jaar geleden gebruik ik 'Merck toch hoe sterck'.
Geplaatst 26 mei 201312 jr. Mijn beltoon (recent misschien toe aan een update) www.albatrosstudio.nl/Beatrix.mp3 douwe
Geplaatst 26 mei 201312 jr. Auteur Ik heb gewoon een beltoon zoals "vroeger"....... Zo'n grijze met kiestoon?
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.