Geplaatst 27 april 201312 jr. Hallo allemaal, Alweer een tijdje geleden gemaakt, maar nog steeds leuk. Jingles voor het item "3 in 1". Je kan ze downloaden via de link naar Soundcloud. https://www.facebook.com/spreekwerk Groet, Ger
Geplaatst 27 april 201312 jr. Dag Ger, Je gaat er dus vanuit dat een ieder Facebook heeft-gebruikt. Ik denk dat je je daar in vergist. Want ik bijvoorbeeld ben daar geen gebruiker van. En zo zijn er nog veel meer. Ik vind het Facebook n.l. vaak "het buro van nutteloze informatie". Een groet, Juul
Geplaatst 27 april 201312 jr. Ik sluit me geheel aan bij Juul. Ook ik heb geen enkele belangstelling voor of bemoeienis met Facebook. Ooit heb ik het een weekje geprobeerd maar wat een slap gel*l. Het gaat helemaal nergens over, vind ik. (of zijn er weer die zich voelen aangesproken ?) Rien, die nooit te beroerd is om de knuppel in het hoenderhok te gooien. :)
Geplaatst 27 april 201312 jr. Je gaat er dus vanuit dat een ieder Facebook heeft-gebruikt. Dit is het openbare gedeelte van Facebook, je hoeft je niet te registreren en je kunt net zoals bij Zippyshare het bestand gelijk beluisteren of via Soundcloud downloaden. Robin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.