Spring naar bijdragen

Gezocht: Eerste Top 40 met Gijs Staverman VOO


pieterdecker

Aanbevolen berichten

Dag medeleden,

Laat ik eerst melden hoe blij ik ben met al die prachtige uploads, zonder jullie zou er veel radiogeschiedenis verloren zijn gegaan.

Laatst luisterde ik naar de laatste Top 40 met Erik de Zwart uit November 1992. Nu zou ik ook erg graag de week erna willen horen: de eerste met Gijs!

It's a long shot, maar heeft iemand die toevallig?

Groeten,

PD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat jij hebt met de eerste Top 40 uitzending heb ik met de eerste Top 40 uitzending met Erik van 19 mei 1989. Daar zoek ik ook al jaren naar.

Ik kan je niet helpen aan de eerste met Gijs. De jongste die ik heb van hem is van een paar weken later, namelijk van 19 december 1992. Dus aflevering 8.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Klopt. De laatste Top 40 met Erik bij de VOO was op 31 oktober 1992. Die is wel beschikbaar op het forum. De eerste die van Gijs beschikbaar is is van 19 december 1992.

Ik kan die laatste Top 40 met Erik de Zwart van 31 oktober 1992 niet vinden. Wie weet waar deze staat?

Mijn dank is groot.

Edit: stond met een andere naam op mijn harde schijf en begon niet met een jaartal. Meteen even aangepast :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt. De laatste Top 40 met Erik bij de VOO was op 31 oktober 1992. Die is wel beschikbaar op het forum. De eerste die van Gijs beschikbaar is is van 19 december 1992.

Ik kan die laatste Top 40 met Erik de Zwart van 31 oktober 1992 niet vinden. Wie weet waar deze staat?

Mijn dank is groot.

Edit: stond met een andere naam op mijn harde schijf en begon niet met een jaartal. Meteen even aangepast :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6416
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Don Canary Kaz
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.