Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeldzame Veronica-jingle gezocht

Featured Replies

Geplaatst

Hallo,

via een verzoek van Juul en het antwoord van Rob Mesander bedacht ik me dat ik al heel lang deze Veronica-jingle zoek.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-EPBJZTNHL7LF.mp3

Het is een jingle die wordt gedraaid aan het begin (8 tot 10 seconden) van het programma van Joost voor Majorca in oktboer 1968. Ik heb die jingle nooit ergens anders gehoord, laat staan helemaal.

Iemand?

Edwin

Geplaatst

Raar dat deze jingle niet op de cd van het genootschap staat.

Er staat van dit pakket van Frans Mijts maar de helft op denk ik.

Dirk

Geplaatst

Raar dat deze jingle niet op de cd van het genootschap staat.

Er staat van dit pakket van Frans Mijts maar de helft op denk ik.

Dirk

Ja, je kan niet alles op een CD zetten. Maar waarom is dat raar?

Geplaatst

Op de cd staat alle jingle pakketten.

Als verzamelaar heb je dan toch heel graag dat het pakket er compleet op staat.

Dirk

Geplaatst

Op de cd staat alle jingle pakketten.

Als verzamelaar heb je dan toch heel graag dat het pakket er compleet op staat.

Dirk

Oh bedoel je dat Dirk.

Juul

Geplaatst
  • Auteur

Ik had de vraag 'dubbel' gesteld, ook onder het oorspronkelijke draadje van Juul over Joost z'n Oenga. Daar antwoordde Niels Zack dat de jingle uit het (kennelijk) verdwenen pakket -2 van Frans Mijts komt. Ken jij dat verhaal, Juul?

Edwin

Geplaatst
  • Auteur

Ik had de vraag 'dubbel' gesteld, ook onder het oorspronkelijke draadje van Juul over Joost z'n Oenga. Daar antwoordde Niels Zack dat de jingle uit het (kennelijk) verdwenen pakket -2 van Frans Mijts komt. Ken jij dat verhaal, Juul?

Edwin

Geplaatst

Edwin

Ja, er is nog een pakket "zoek". Althans, ik heb hier nog een schijf (HD) met alle jingles die Ad ooit gekopieerd heeft maar......ik heb nog helemaal geen tijd gehad om die allemaal af te luisteren. Want Ad heeft wel een summiere beschrijving die is gemaakt in de begin tijd van de VOO. En het staat allemaal in een grote multomap.

Het zijn er honderden. Dus "komt tijd komt raad "

Geplaatst

Edwin

Ja, er is nog een pakket "zoek". Althans, ik heb hier nog een schijf (HD) met alle jingles die Ad ooit gekopieerd heeft maar......ik heb nog helemaal geen tijd gehad om die allemaal af te luisteren. Want Ad heeft wel een summiere beschrijving die is gemaakt in de begin tijd van de VOO. En het staat allemaal in een grote multomap.

Het zijn er honderden. Dus "komt tijd komt raad "

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.