Geplaatst 26 februari 201411 jr. Hallo, via een verzoek van Juul en het antwoord van Rob Mesander bedacht ik me dat ik al heel lang deze Veronica-jingle zoek. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-EPBJZTNHL7LF.mp3 Het is een jingle die wordt gedraaid aan het begin (8 tot 10 seconden) van het programma van Joost voor Majorca in oktboer 1968. Ik heb die jingle nooit ergens anders gehoord, laat staan helemaal. Iemand? Edwin
Geplaatst 26 februari 201411 jr. Ik heb die jingle nooit ergens anders gehoord Ook niet in een Robbie Dale show!? Robin
Geplaatst 26 februari 201411 jr. Raar dat deze jingle niet op de cd van het genootschap staat. Er staat van dit pakket van Frans Mijts maar de helft op denk ik. Dirk
Geplaatst 26 februari 201411 jr. Raar dat deze jingle niet op de cd van het genootschap staat. Er staat van dit pakket van Frans Mijts maar de helft op denk ik. Dirk Ja, je kan niet alles op een CD zetten. Maar waarom is dat raar?
Geplaatst 26 februari 201411 jr. Op de cd staat alle jingle pakketten. Als verzamelaar heb je dan toch heel graag dat het pakket er compleet op staat. Dirk
Geplaatst 26 februari 201411 jr. Op de cd staat alle jingle pakketten. Als verzamelaar heb je dan toch heel graag dat het pakket er compleet op staat. Dirk Oh bedoel je dat Dirk. Juul
Geplaatst 27 februari 201411 jr. Auteur Ik had de vraag 'dubbel' gesteld, ook onder het oorspronkelijke draadje van Juul over Joost z'n Oenga. Daar antwoordde Niels Zack dat de jingle uit het (kennelijk) verdwenen pakket -2 van Frans Mijts komt. Ken jij dat verhaal, Juul? Edwin
Geplaatst 27 februari 201411 jr. Auteur Ik had de vraag 'dubbel' gesteld, ook onder het oorspronkelijke draadje van Juul over Joost z'n Oenga. Daar antwoordde Niels Zack dat de jingle uit het (kennelijk) verdwenen pakket -2 van Frans Mijts komt. Ken jij dat verhaal, Juul? Edwin
Geplaatst 27 februari 201411 jr. Ik had de vraag 'dubbel' gesteld, ook onder het oorspronkelijke draadje van Juul over Joost z'n Oenga. Daar antwoordde Niels Zack dat de jingle uit het (kennelijk) verdwenen pakket -2 van Frans Mijts komt. Ken jij dat verhaal, Juul? Edwin Ja, er is nog een pakket "zoek". Althans, ik heb hier nog een schijf (HD) met alle jingles die Ad ooit gekopieerd heeft maar......ik heb nog helemaal geen tijd gehad om die allemaal af te luisteren. Want Ad heeft wel een summiere beschrijving die is gemaakt in de begin tijd van de VOO. En het staat allemaal in een grote multomap. Het zijn er honderden. Dus "komt tijd komt raad "
Geplaatst 27 februari 201411 jr. Ik had de vraag 'dubbel' gesteld, ook onder het oorspronkelijke draadje van Juul over Joost z'n Oenga. Daar antwoordde Niels Zack dat de jingle uit het (kennelijk) verdwenen pakket -2 van Frans Mijts komt. Ken jij dat verhaal, Juul? Edwin Ja, er is nog een pakket "zoek". Althans, ik heb hier nog een schijf (HD) met alle jingles die Ad ooit gekopieerd heeft maar......ik heb nog helemaal geen tijd gehad om die allemaal af te luisteren. Want Ad heeft wel een summiere beschrijving die is gemaakt in de begin tijd van de VOO. En het staat allemaal in een grote multomap. Het zijn er honderden. Dus "komt tijd komt raad "
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.