Geplaatst 6 juli 201411 jr. Auteur Gisteren ben ik naar Antwerpen gereden om bandrecorderbanden met zeezenderopnames op te halen. Het zijn door de aanbieder, forumlid MusicRadioFan, zelfgemaakte opnames van Radio Caroline, Radio Veronica, Radio Noordzee, Radio Atlantis en Radio Mi Amigo. Naast de banden heb ik ook een flink aantal cassettes meegekregen met daarop diverse Belgische radiostations. En alles is uitstekend beschreven. Zodra de verbouwing hier klaar is ga ik starten met het digitaliseren van deze geluidsdragers en zal ik het resultaat, op verzoek van MusicRadioFan, hier met jullie delen.
Geplaatst 6 juli 201411 jr. Gisteren ben ik naar Antwerpen gereden om bandrecorderbanden met zeezenderopnames op te halen. Het zijn door de aanbieder, forumlid MusicRadioFan, zelfgemaakte opnames van Radio Caroline, Radio Veronica, Radio Noordzee, Radio Atlantis en Radio Mi Amigo. Naast de banden heb ik ook een flink aantal cassettes meegekregen met daarop diverse Belgische radiostations. En alles is uitstekend beschreven. Zodra de verbouwing hier klaar is ga ik starten met het digitaliseren van deze geluidsdragers en zal ik het resultaat, op verzoek van MusicRadioFan, hier met jullie delen.
Geplaatst 6 juli 201411 jr. Gisteren ben ik naar Antwerpen gereden om bandrecorderbanden met zeezenderopnames op te halen. Het zijn door de aanbieder, forumlid MusicRadioFan, zelfgemaakte opnames van Radio Caroline, Radio Veronica, Radio Noordzee, Radio Atlantis en Radio Mi Amigo. Naast de banden heb ik ook een flink aantal cassettes meegekregen met daarop diverse Belgische radiostations. En alles is uitstekend beschreven. Zodra de verbouwing hier klaar is ga ik starten met het digitaliseren van deze geluidsdragers en zal ik het resultaat, op verzoek van MusicRadioFan, hier met jullie delen. Geweldig! Heb je de aanbieder een dik bos bloemen gegeven? Groet, RHA
Geplaatst 6 juli 201411 jr. Gisteren ben ik naar Antwerpen gereden om bandrecorderbanden met zeezenderopnames op te halen. Het zijn door de aanbieder, forumlid MusicRadioFan, zelfgemaakte opnames van Radio Caroline, Radio Veronica, Radio Noordzee, Radio Atlantis en Radio Mi Amigo. Naast de banden heb ik ook een flink aantal cassettes meegekregen met daarop diverse Belgische radiostations. En alles is uitstekend beschreven. Zodra de verbouwing hier klaar is ga ik starten met het digitaliseren van deze geluidsdragers en zal ik het resultaat, op verzoek van MusicRadioFan, hier met jullie delen. Geweldig! Heb je de aanbieder een dik bos bloemen gegeven? Groet, RHA
Geplaatst 6 juli 201411 jr. Kijk Vincent, jij bent goed bezig. En voor ons Belgisch forum lid: "BEDANKT". Juul
Geplaatst 6 juli 201411 jr. Kijk Vincent, jij bent goed bezig. En voor ons Belgisch forum lid: "BEDANKT". Juul
Geplaatst 6 juli 201411 jr. zelfgemaakte opnames van Radio Caroline, Radio Veronica, Radio Noordzee, Radio Atlantis en Radio Mi Amigo. Ben benieuwd. :-) Robin
Geplaatst 6 juli 201411 jr. zelfgemaakte opnames van Radio Caroline, Radio Veronica, Radio Noordzee, Radio Atlantis en Radio Mi Amigo. Ben benieuwd. :-) Robin
Geplaatst 7 juli 201411 jr. Allemachtig... nou; je komt je tijd voorlopig wel door. Jemig man, hoeveel uur wordt dat wel niet?
Geplaatst 7 juli 201411 jr. Allemachtig... nou; je komt je tijd voorlopig wel door. Jemig man, hoeveel uur wordt dat wel niet?
Geplaatst 7 juli 201411 jr. Auteur hoeveel uur wordt dat wel niet? De cassettes zijn al snel 1000 uur. Meeste zijn C90 en C120. September/oktober gaan we er mee starten.
Geplaatst 7 juli 201411 jr. Auteur hoeveel uur wordt dat wel niet? De cassettes zijn al snel 1000 uur. Meeste zijn C90 en C120. September/oktober gaan we er mee starten.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.