Spring naar bijdragen

Veronica.00121969.Jan Van Veen - +- RNI.00061971


martinja

Aanbevolen berichten

Martin en Hans

Sommige meer inlichtingen over deze opname:

Niet nieuw voor mij :shy: al gepost in de nieuwsgroep meer dan tien jaar geleden en staat op mijn (nog in werk) site.

opgenomen bij mijzelf in Frankrijk (Lille-Rijsel) met een kleine transistor radio met als antenne een koperkabel  op de centraalverwarming van het huis. De naam van de hond gehoord op Los Piratos was Mirka. 

Ja toen liefhebber van Jan Van Veen maar vooral van Rob Out.

Geknipt ook voor de Belindas Commercials

Hope you understand a little bit of my dutch language.

Groeten

Eric C.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes indeed Martin the reception of Veronica was possible during the day in the North of France, with the little tip I have tried to explain above to have a better reception. In fact Lille is only at 70 kilometers from the sea, and we had really no other alternative here in France to listen to good radio in 1969 which was the best year for me.

By the way, a GREAT thank you for all the files you're providing now from your goldenradio server.

Eric

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.