Spring naar bijdragen

50 jaar Radio 3 / Hilversum 3 / 3FM


Jan-Fre

Aanbevolen berichten

Jammer dat het afgelopen is. Ik heb erg genoten van de verschillende afleveringen. Leuke verhalen en mooie fragmenten. Complimenten aan Arjan Snijders, Eline Maarse, Edwin Wendt en natuurlijk Benno en Jelle van het Genootschap.

 

Hopelijk komt er nog eens een soort vervolg met DJ's die nog niet aan het woord zijn geweest zoals Ad Roland, Peter Holland, Peter van Dam, Kas van Iersel, Tom Mulder en natuurlijk Lex Harding. Misschien dat dan de mannen van Veronica zoals Bart van Leeuwen, Rick van Velthuysen en Jeroen van Inkel ook hun verhaal mogen vertellen als er voor een andere insteek wordt gekozen.

 

Ik snap dat Arjan nu er even genoeg van heeft, maar tijdens zijn slotwoord in de laatste aflevering liet hij wel doorschemeren dat die mogelijkheid er in de toekomst misschien wel is.

 

Peter

bewerkt door pvanklei
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal dit programma zeker gaan missen. Elke week vaste prik. Gelukkig zijn ze terug te luisteren. En hopelijk komt er een vervolg. Hulde aan degenen die deze serie hebben samengesteld of hierbij betrokken waren. En een extra pluim voor Arjan Snijders voor de fantastische presentatie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
13 minuten geleden zei Vincent:

Terugblik van Arjan Snijders op de serie: Please login or register to see this link.

Zoals ik hier op Facebook al aan toevoegde:


Mooie terugblik van Arjan Snijders op een mooi project. Ook hier nog maar even herhalen wat we ook in de uitzending al memoreerden: de ene liefhebber en verzamelaar van oude radio kan niet bestaan zonder de andere. Van vele medeverzamelaars ken ik alleen de internetnaam, maar zonder Vincent Schriel, motor achter het Internetradiocafé, had mijn verzameling (en die van veel 'lotgenoten') de afgelopen jaren niet zo gierend uit de klauw kunnen lopen. Veel dank dus aan de (soms bewust) naamloze medeverzamelaars, die delen uit hun eigen collectie in de uitzendingen hebben kunnen terug horen.
Delen is het nieuwe bezitten, heb ik wel eens gehoord. Dat lijkt me in dit geval meer dan ooit van toepassing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edwin,

 

Ik heb enorm genoten van de afgelopen 15 maanden en een enorme hulde voor al het werk dat jij en anderen erin gestoken hebben. Elke week kwam er weer een golf van herinneringen boven. Ook ik ben opgegroeid met het verticale Hilversum 3, iets wat nu niet meer voor te stellen is maar o zo blij dat ik het meegemaakt heb. Heerlijk om alles weer eens terug te horen en "nieuwe" dingen die ik ik nog niet kende of me vaag kon herinneren. 

Ook ben een een enorme verzamelaar van oude radio-uren, liefst zo volledig mogelijk. Halve programma's liet ik al gauw liggen maar heb toch nu al zo'n 4.000 uur weten te verzamelen, ook van eigen opnamen die jaren geleden door Vincent gedigitaliseerd zijn, waarvoor nog steeds mijn enorme dank, en niet allemaal van de publieken, ook van de latere commercielen. 

En je zegt het zelf: delen is bezitten, wat is dat tegenwoordig toch een groot goed, dat internet. En ongetwijfeld zal er nog veel meer zijn wat ik nog niet heb of nog mis, zoals de marathon van de TROS van de Amerikaanse nummer 1 hits. De 1e dag is hier ooit gepost maar is daar een hele serie van tot het eind op donderdagavond? 

En zo kan ik nog veel meer noemen. Vooral hitparades en overzichten hebben mijn voorkeur, maar ook andere legendarische programma's ben ik gek op, net als jij té veel om ooit te kunnen luisteren. 

 

Nogmaals bedankt voor al het moois, ik zal met genoegen de afleveringen nog terugluisteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.