Spring naar bijdragen

video Audio 1 muziekpaviljoen


Juul

Aanbevolen berichten

Omdat ik geen idee heb hoe dat moet.

Ik zal het aan mede forum lid Alex vragen.

 

Maar mijn vraag is nu;"vond je het leuk?".

Want ik moet nogal veel tijd vrij maken om te uploaden.

Koperdraadje - KPN in het buitengebied……..

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik geen idee heb hoe dat moet.

Ik zal het aan mede forum lid Alex vragen.

 

Maar mijn vraag is nu;"vond je het leuk?".

Want ik moet nogal veel tijd vrij maken om te uploaden.

Koperdraadje - KPN in het buitengebied……..

Koperdraadje KPN heb ik ook. Een paar jaar geleden is er door Reggefiber glasvezel in mijn straat aangelegd. Vervolgens kon ik mij aanmelden bij een aantal providers voor een signaal. Internetten doe ik bij KPN, tv via digitenne, telefoneren mobiel en radio via buitenantenne. Dus ik wilde alleen internet via de glasvezel. Kon niet. Óf alles óf niks. Nou dan maar niks. Krijg ik een paar weken geleden een brief van KPN dat de koperkabel er uit gaat en dat ik binnenkort aangesloten wordt op de glasvezel. Dus wat ik toen wilde maar niet kreeg, moet ik nu nemen en dat zonder verdere kosten. Leuk hè ?

gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk Juul om Audio 1 weer eens te zien :).

Deze studio werd begin jaren '90 door Music & Images voor diverse jingle producties voor de KRO, Station 3 en Het Station gebruikt.

Please login or register to see this link.

De omroepen konden toen voor een aantal dagen per jaar gratis van deze studio gebruik maken.

56351c952752f_Music__Images_-_KRO_1990_-

Grt,

Peter

 

 

bewerkt door pvanklei
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 
 
ik zie daar rechts techn. Gert de Bruijn. Fantastische gozer.  
En bij een grote opname komt Gert met z'n MacBook binnen………………...
En helemaal rechts die EMT galm…..was vaak stuk.
 
Ja, Peter, we noemden dat "plastic geld". Want het was bepaald door het commissariaat en heette "vooraftrek".
 
Ik heb wat dagen doorgebracht daar. Ook een nacht die ik niet gauw zal vergeten, mix met Rob de Nijs en die had z'n nieuwe vriendin meegenomen. (stiekem). En hij liep in een T-shirt. En muzieksamensteller Herman "snor" v.d. velden kwam ook effe binnen lopen. Hij was er voor de muziek van Het Oog die avond.
En Rob stond zich weer een beetje aan te stellen, zoals artiesten kunnen doen. Herman ;"Hé de Nijs doe normaal en niet zo flink het is hartstikke koud buiten en jij met je T-shirt……"
 
En een paar uur later brak de eerste Golfoorlog uit.
 
Juul
 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik geen idee heb hoe dat moet.

Ik zal het aan mede forum lid Alex vragen.

 

Maar mijn vraag is nu;"vond je het leuk?".

Want ik moet nogal veel tijd vrij maken om te uploaden.

Koperdraadje - KPN in het buitengebied……..

Zal de file oppakken en zien dat ik deze op YT erbij zet Juul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartelijk dank voor het delen, Juul. Prachtig om naar te kijken. Dankzij jouw toelichting begrijp ik wat wordt bedoeld met Juul slaapt en Bunt mixed :)

 

En ik vind het een goed idee dat je het via wetransfer hebt aangeboden. Dat youtube vind ik maar soso

Ben. Hoezo is Youtube nu weer soso? Voor veel mensen kan dit heel handig zijn om te voorkomen dat ze bijna 2 gb moeten dl. Ook is het na een paar dagen weg en krijg je om de week de vraag om het nogmaals te plaatsen.

Ja hoor Juul, stuur maar.

bewerkt door Alex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Lachen! Dit is Hans Bunt ver voor ik hem heb leren kennen! en geen steek veranderd hahahen ik denk dat de studio toen net verhuisd was van de NCRV naar het MP. Het is allemaal nog een beetje kaal. De leuke zithoek met kantoortje is er nog niet

Gaaf om de " Good- Old" SSL 4000 weer te zien! De " Imposante"  speakers ( ontworpen door Tom Machielsen) zijn nog ergens in bedrijf!

Dennis

bewerkt door dennisvb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6432
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    streampie
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.