Spring naar bijdragen

Zendbuis te koop


thijs5326

Aanbevolen berichten

Als dit 'em is. Wat is de link Thijs?

Er zijn er veel in omloop. Maar dit is de enige echte. Ik heb er ook 1 zie foto.

Er zijn ook grappenmakers, vorig jaar was er zo één die denkt er geld uit ter slaan.In 2012 was er ook al 1. Hebben we het hier op het forum nog over gehad.  Deze komt uit de Norderney. Daarvoor was er een andere, de BTL6  zie  foto

al het andere is "nep"

Juul

 

 

juul zendbuis Frederic.jpg

4CX10,000 b.jpg

BTL6  eindbuis 1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, zendbuizen overal. Kennelijk zat er een 4CX10.000 in de Continental zender met Doherty systeem. 2 stuks zelfs. 

4CX10.000   4 is tetrode (2 roosters dus, stuur en scherm) CX is keramische constructie, porselein dus, en de 10.000 is het vermogen. 

Ik heb ook nog wat van dat spul liggen, allemaal van zendschepen natuurlijk. Wie biedt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei hans558:

De door u gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar.
Wellicht kunnen onderstaande advertenties u verder helpen.

 

zal wel niet zijn omdat ie verkocht is :)

 

Misschien omdat ie me leest?  Of gewaarschuwd is.

Beter zo.

1 uur geleden zei ruudam:

Tja, zendbuizen overal. Kennelijk zat er een 4CX10.000 in de Continental zender met Doherty systeem. 2 stuks zelfs. 

4CX10.000   4 is tetrode (2 roosters dus, stuur en scherm) CX is keramische constructie, porselein dus, en de 10.000 is het vermogen. 

Ik heb ook nog wat van dat spul liggen, allemaal van zendschepen natuurlijk. Wie biedt?

Voor Ruud. AUB.

 

 

316.jpg

ad316.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6427
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Sefke
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.