Geplaatst 19 februari 20169 jr. "Koreman pleit voor meer hiphop op 3FM." En de uitgesproken feminist wil de luisteraars opvoeden. Uiteraard met haar (extreem) linkse denkbeelden. http://www.mediacourant.nl/2016/02/eva-koreman-3fm-is-een-wit-bolwerk/ Mag je daar kritiek op hebben? http://omg.tpo.nl/2016/02/19/bonusquote-3fm-dj-eva-koreman-legt-haar-politieke-filosofie-uit/ Robin 19 februari 20169 jr. bewerkt door Robin Westhof Taalfout
Geplaatst 20 februari 20169 jr. Auteur 5 uur geleden zei rauhfaser: Waarom mag iemand niet linksgeorienteerd zijn? Je mag van mij, van alles en nog wat georiënteerd zijn, maar je moet er de luisteraars op een muziekzender, niet mee lastig vallen. Robin
Geplaatst 23 februari 20169 jr. 'Links' is in het tegenwoordige spraakgebruik veelal synoniem voor progressief. Die betekenis heeft het ook in het verhaal over Eva. De oude links-rechtsverdeling uit de jaren tot en met de jaren zeventig (VVD is 'rechts', PvdA is 'links') bestaat niet meer. Ik zou Samsom niet 'links' willen noemen i.i.g. 3FM is wel een uitgesproken progressief station, muzikaal ligt het meer in het verlengde van de oude VARA-dinsdag dan van de TROS-donderdag. Een hitnotering is geen reden om een plaat wel of niet te draaien, wel de muzikale lijn die het station voorstaat. Daar zijn Eva's uitspraken een uitvloeisel van. Dat ze pleit voor een minder wit 3FM heeft niets met politiek te maken, het wijst er slechts op dat ze haar ogen openhoudt voor hoe de maatschappij er uitziet en daar uiting aan geeft. Om nog even de parallel met de 70s te trekken: die neiging hadden indertijd wel de 'linkse' deejays, die op hun uitzenddagen immers ook actualiteiten brachten in de spitsuren (zoals elk station, ook de commercielen, tegenwoordig doet), terwijl de 'actualiteit' op de TROS-donderdag niet verder ging dan de bijdragen van Jan Pelleboer. De 'rechtse' AVRO had overigens wel Radiojournaal, maar dat was i.t.t. Dingen van de Dinsdag geen geintegreerd onderdeel van de programma's. Het was er een onderbreking van. Edwin
Geplaatst 23 februari 20169 jr. 3FM dat een afspiegeling probeert te zijn van de huidige (jeugd)cultuur, daar is inderdaad niets extreems aan.
Geplaatst 23 februari 20169 jr. Auteur 5 uur geleden zei rauhfaser: Daar zijn Eva's uitspraken een uitvloeisel van. Dat ze pleit voor een minder wit 3FM heeft niets met politiek te maken, het wijst er slechts op dat ze haar ogen openhoudt voor hoe de maatschappij er uitziet en daar uiting aan geeft. Er zijn mensen, die haar manier van uiting geven aan..., brainwashen noemen. http://media.tpo.nl/2016/02/20/bonusquote-millennial-v-verzet-zich-tegen-millennial-feminisme-4-0-v/ Robin
Geplaatst 23 februari 20169 jr. Je kunt natuurlijk de ene na de andere link plaatsen, maar op een gegeven moment vorm ik liever mijn eigen oordeel. Die links van jou kan ik niet zoveel mee. Zoekt en gij zult vinden. Elke denkbare mening over elk denkbaar onderwerp, al dan niet gefundeerd, is wel ergens op het internet terug te vinden. Dat is de aard van het beestje. Ik vind het vooral opmerkelijk dat er een website is die een opmerking op Facebook (een van de vele miljoenen, over vele honderdduizenden onderwerpen) als 'nieuws' brengt. Zo kunnen we wel bezig blijven. 23 februari 20169 jr. bewerkt door Paul aanvulling
Geplaatst 24 februari 20169 jr. 18 uur geleden zei Robin Westhof: Er zijn mensen, die haar manier van uiting geven aan..., brainwashen noemen. http://media.tpo.nl/2016/02/20/bonusquote-millennial-v-verzet-zich-tegen-millennial-feminisme-4-0-v/ Robin Dus iemand die vaststelt dat A) de (Nederlandse) maatschappij niet (meer) wit is en B ) het personeelsbestand van 3FM wel volledig wit is is gebrainwashed? Of iemand zichzelf wel of niet als feminist betitelt, is een (gelukkig) volledig vrije keus en staat los van bovenstaande. Ik haak af. Gegroet. Edwin
Geplaatst 25 februari 20169 jr. Auteur Op 24-2-2016om09:52 zei rauhfaser: Ik haak af. Dan heeft verder reageren door mij (dus) geen zin meer. 25 februari 20169 jr. bewerkt door Robin Westhof
Geplaatst 25 februari 20169 jr. Voel je vrij, ik heb - in deze discussie- gezegd wat ik wilde en haak als deelnemer af.
Geplaatst 25 februari 20169 jr. 3FM komt hier al twee jaar niet meer uit mijn speakers .... en dit vooral door de muziek en de vrienden die elkaar daar op de radio de hemel in prijzen op een enkeling na maar zei werkt voor avro/tros
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.