Geplaatst 4 mei 20169 jr. Ik heb hier vreselijk van genoten en ik zal de foto s nog vaak gaan bekijken. Ik vind dit namelijk een hele interessante periode. De terugkeer van Caroline en het prille begin in 1972. Heel erg bedankt Martin!!
Geplaatst 14 mei 20169 jr. Ik zie in ieder geval Gerard van Dam op verschillende foto's staan. Hij was halverwege 1972 betrokken bij het weer op zee brengen van de Mi Amigo. Ook zie ik foto's van de Condor (later de Jeanine van Radio Atlantis). Daar was Van Dam in het begin eind 1973 ook bij betrokken. Kan het zijn dat in ieder geval een deel van de foto's gemaakt is door Lion Keezer? Ik zie zijn auto op verschillende foto's staan. Lion werkte in die tijd samen met Van Dam. Als ik het zo inschat komen de foto's uit de periode half 1972 tot eind 1974. Misschien dat iemand nog meer informatie heeft? 14 mei 20169 jr. bewerkt door Piet van der Vooren
Geplaatst 29 mei 20169 jr. Vielen Dank Martin, Mooie foto's! De meeste foto's zijn van september-oktober 1972. De MiAmigo ging in september 1972 van Amsterdam-Zaandam naar de Noordzee en op een van de foto's zie je de -inmiddels gesloopte- Hembrug bij het passeren. Op de Mebo zijn Tony Allan en Paul May (en Terry Davis'?) te herkennen. Tony ging 14 october van boord om niet meer terug te keren (ivm tijdelijk afschaffen internationale service) Op het voorschip herken ik ook de zwarte doorvoerisolator voor de 2e middengolf zender tbv RNI 2 op 192 meter ( de stunt van 30-9-72) Vr. Gr John
Geplaatst 29 mei 20169 jr. 6 uur geleden zei Radio807: Op de Mebo zijn Tony Allan en Paul May (en Terry Davis'?) te herkennen. Tony ging 14 october van boord om niet meer terug te keren (ivm tijdelijk afschaffen internationale service) Is Terry Davis, hij kwam ook niet meer terug bij RNI, wel in 1974 nog kort te horen op Atlantis. Paul May was trouwens al in Juli 1972 vertrokken bij RNI, kwam terug bij Laser 558 in 1984. Tony Allan was na het RNI avontuur natuurlijk nog lang werkzaam bij o.a. Radio Caroline. Robin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.