Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

VOO Hilversum 3 - Diverse opnames

Featured Replies

Geplaatst

Dank voor deze 'kliekjes',  Vincent;). Ik heb ze even doorgeprikt omdat ik me afvroeg wanneer de VOO te horen heeft gekregen dat ze de vrijdagmiddag van Felix kregen, per 5 januari 1979, wat voor beide partijen een grote verrassing was, maar waar Lex achter de schermen had aan getrokken had bij de NOS-bazen (die 'Drie' toch niet zo interessant vonden).

In deze uurtjes, tot en met 1 december dus, horen we er nog niets over.

Geplaatst

Ach, ach, ach wat heerlijk allemaal. En dan komen ook The Surfers (Windsurfing) voorbij in een van de afleveringen. Hoe zonnig willen we het hebben :)...

Dank voor voor het plaatsen, Vincent!

Geplaatst

En de 1e is, weer getuige de Alarmschijf, van 5 december 1977. Het gaat om Tom Collins met 3600 seconden (2300/0000 uur)

bewerkt door Martin1968

Geplaatst
Op ‎7‎-‎5‎-‎2016 om 10:04 zei arno:

Ach, ach, ach wat heerlijk allemaal. En dan komen ook The Surfers (Windsurfing) voorbij in een van de afleveringen. Hoe zonnig willen we het hebben :)...

Dank voor voor het plaatsen, Vincent!

Helaas was dat een hit in de slechtste zomer die ik me kan herinneren, toevallig het eerste jaar dat mijn ouders een caravan in Brabant hadden... En ik dus ook, want ik was 10.

Edwin

bewerkt door rauhfaser

Geplaatst
Op 7-5-2016 om 10:04 zei arno:

En dan komen ook The Surfers (Windsurfing) voorbij in een van de afleveringen. Hoe zonnig willen we het hebben :)...

Och heden. Wat had ik een ongelofelijke hekel aan dat plaatje. Als rechtgeaarde Beach Boys-fan vond ik het werkelijk niet om aan te horen. Bijna net zo erg als The Beatles-medley van de Stars on 45.

Paul

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.