Spring naar bijdragen

rauhfaser

Aanbevolen berichten

In de serie '50 jaar 3FM' op KX Radio is woensdagavond 15 juni (19.00 tot.....) Frits Spits te gast. Hij praat dan over zijn jaren op '3' (1973-1988 en 1990-1995). Presentator Arjan Snijders heeft fragmenten beschikbaar van onder meer het NOS Maal, het Frits Spits Verhaal, Metro's Midnight Music, de Avondspits (o.a de Nederlandstalige Popweek, Varen & Fietsen, Nationale Hittest, Sinterklaas, Kruip in de Huid van, de Dag LP, Tom Blomberg op piano), Jaargenoten, de NOS Nacht en Spitsbeeld.

 

Voor de fragmenten heb ik zoals gebruikelijk bij deze serie mijn archief geplunderd en daar handzame blokjes van 1, 2 of 3 minuten uit gemonteerd. Deels komen die uit de collectie die ikzelf ik de afgelopen 35 jaar heb opgebouwd, voor een minstens zo belangrijk deel uit de verzameling die 'we' met zijn allen in de afgelopen vijftien jaar hebben kunnen vormen via deze site en via 'de buren'. Iedereen bij voorbaat dank als je een fragment voorbij hoort komen dat je destijds zelf van de radio hebt opgenomen.

 

Edwin Wendt 

 

frits.jpg

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.