Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

VOO Top 40 verzameltopic

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

Dank je wel Peter. En ook die jingle had ik niet. Ik moet je zeggen dat je me nieuwsgierig hebt gemaakt :shy:

Geplaatst
  • Auteur

Dank je wel Peter. Dat het laatste uur ontbreekt geeft niet. Waar het om gaat is dat we weer 2 fijne uurtjes Top 40 kunnen luisteren. En ook nog eens uit een mooi popjaar. Mooi om te zien dat er zo nu en dan toch nog oude Top 40 uitzendingen opduiken. Dit zegt een hoop over de populariteit die de lijst toen had. En dankzij jou hebben we weer 2 mooie aanvullingen!

bewerkt door dave76

Geplaatst

Een Top 40 wordt op datum gesteld op zaterdag. Uitzending op de vrijdag daarvoor en ook periodes ook op zaterdag. Nu wil ik kijken welke Top 40 de lijst is wanneer ik geboren ben in 1971. Ben geboren op een woensdag, moet ik dan rekening houden met de lijst die drie dagen later, op zaterdag werd uitgezonden?

Geplaatst
52 minuten geleden zei Edgar:

Een Top 40 wordt op datum gesteld op zaterdag. Uitzending op de vrijdag daarvoor en ook periodes ook op zaterdag. Nu wil ik kijken welke Top 40 de lijst is wanneer ik geboren ben in 1971. Ben geboren op een woensdag, moet ik dan rekening houden met de lijst die drie dagen later, op zaterdag werd uitgezonden?

Ik zou zeggen van wel, de lijst was op dinsdag al bekend.

Geplaatst
14 uur geleden zei Tino:

Ik zou zeggen van wel, de lijst was op dinsdag al bekend.

Aan de andere kant, de noteringen die bijv. genoemd worden in een programma zijn van de lopende lijst, die van 4 dagen eerder dus. Een lijst is pas 'officieel' op de datum die vermeld wordt. 

Geplaatst

Helaas werken de downloads van Dave met het stack programma niet . Je kan er 20 sec mee downloaden en dan stopt het en na vele malen hervatten ben ik gestopt.

Zou iemand de Top 40 verzameling van Radio Veronica / Radio 538 met Wessel Erik en Gijs en Jeroen nogmaals kunnen en willen uploaden . En dan als het kan met wetransfer . 

Gr Jaap

bewerkt door Jaap De Vries

Geplaatst
  • Auteur

Da's minder om te vernemen. Ik ondervind geen problemen. Maar geen probleem. Ik ga ze allemaal nog een keer via wetransfer doen. En dit keer vanaf 1974.

31-08-1974

05-10-1974

16-11-1974

23-11-1974

Wetransfer link: https://we.tl/hIDaaUp4Tx

Geplaatst
Op 27-5-2017 om 13:17 zei Ronald Gutte:

Aan de andere kant, de noteringen die bijv. genoemd worden in een programma zijn van de lopende lijst, die van 4 dagen eerder dus. Een lijst is pas 'officieel' op de datum die vermeld wordt. 

Dank jullie wel. Dan houd ik rekening met de zaterdag ervoor, 13 maart 1971. Iemand deze Top 40 toevallig?;)

Geplaatst

Bedankt voor al deze te downloaden top 40s :) zijn er trouwens ook nog mensen hier die een paar top 40s van 2015 hebben? alvast bedankt

Geplaatst
  • Auteur

1979 komt nog Jaap haha. Dit was 1976 maar zoals ik al zei komen alle jaargang nog een keer voorbij. Top 40 fan, ik heb er eentje uit 2015. Die van 2 januari van dat jaar omdat er toen een groot feest werd gegeven vanwege het 50 jarig bestaan van de Top 40. Ik was daar zelf als Top 40 ambassadeur ook bij. Oja, voor de fans van het gloednieuwe Top 40 Hitdossier editie 13, die is vanaf vandaag beschikbaar.

Geplaatst
3 uur geleden zei dave76:

1979 komt nog Jaap haha. Dit was 1976 maar zoals ik al zei komen alle jaargang nog een keer voorbij. Top 40 fan, ik heb er eentje uit 2015. Die van 2 januari van dat jaar omdat er toen een groot feest werd gegeven vanwege het 50 jarig bestaan van de Top 40. Ik was daar zelf als Top 40 ambassadeur ook bij. Oja, voor de fans van het gloednieuwe Top 40 Hitdossier editie 13, die is vanaf vandaag beschikbaar.

Ja las het een en typte het ander Dave .Ik bedoel 1976

Geplaatst
  • Auteur

Jazeker. Die ga ik ook delen. Dat zal de allerlaatste zijn.

We gaan door met 1977. Dat jaar waren er ook 5 feestelijke uitzendingen vanwege het 12,5 jaar bestaan van de Top 40. Deze en meer zitten in het pakketje.

https://we.tl/amHV8qR10u

Geplaatst
  • Auteur

We gaan door met 1978. Het jaarin waarin de VOO na 3 jaar vechten eindelijk de C-status kreeg toegewezen. Deze zou ingaan op 1 april 1979. Eerder in 1978 werd de aanvraag nog afgewezen en in dit pakket zit ook de uitzending waarin een boze Lex Harding dit bespreekt. De toon voor de rest van de uitzending is dan ook veelal bitter en boos. Veel luisterplezier met 1978.

https://we.tl/xu47jKFVOg

bewerkt door dave76

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb even gekeken Vincent maar beide uitzendingen heb ik inmiddels al. Wel fijn dat je in je archief kijkt om ook wat aan te bieden. Hulde!

Geplaatst
  • Auteur

Als het van Evert komt dan ben ik sowieso nieuwsgierig. Ik ben vorig jaar bij hem thuis geweest om wat tapes op te halen en die voor hem te digitaliseren. Ik zag complete schappen vol met Top 40 tapes. Het merendeels had hij al door jou en anderen laten digitaliseren maar (en daar heb ik ook wel oren naar) hij heeft ook nog wat uit de Top 40 538 periode toen Erik de lijst presenteerde. Binnenkort als de ambadassadeursdag weer plaatsvindt zal ik Erik vragen of hij zelf ook nog opnames bewaard heeft.

Geplaatst
  • Auteur

We gaan lekker verder met het Top 40 verzameltopic. In de re-run en nu via wetransfer.

In 1979 zond de VOO de eerste 3 maanden de lijst nagenoeg weer helemaal uit. Vanaf april '79 kon de Top 40 eindelijk weer helemaal worden uitgezonden. Ook dat jaar was Wouter Kirchjunger voor het eerst te horen die wekelijks de oplossing van de radiorebus van de week ervoor deed. 9 jaar was hij als ik me niet vergis.

https://we.tl/WzEIfYFkTT

https://we.tl/Fhy1yDrUvq

bewerkt door dave76

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.