Spring naar bijdragen

VOO Top 40 verzameltopic


dave76

Aanbevolen berichten

Dank je wel Peter. Dat het laatste uur ontbreekt geeft niet. Waar het om gaat is dat we weer 2 fijne uurtjes Top 40 kunnen luisteren. En ook nog eens uit een mooi popjaar. Mooi om te zien dat er zo nu en dan toch nog oude Top 40 uitzendingen opduiken. Dit zegt een hoop over de populariteit die de lijst toen had. En dankzij jou hebben we weer 2 mooie aanvullingen!

bewerkt door dave76
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een Top 40 wordt op datum gesteld op zaterdag. Uitzending op de vrijdag daarvoor en ook periodes ook op zaterdag. Nu wil ik kijken welke Top 40 de lijst is wanneer ik geboren ben in 1971. Ben geboren op een woensdag, moet ik dan rekening houden met de lijst die drie dagen later, op zaterdag werd uitgezonden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Edgar:

Een Top 40 wordt op datum gesteld op zaterdag. Uitzending op de vrijdag daarvoor en ook periodes ook op zaterdag. Nu wil ik kijken welke Top 40 de lijst is wanneer ik geboren ben in 1971. Ben geboren op een woensdag, moet ik dan rekening houden met de lijst die drie dagen later, op zaterdag werd uitgezonden?

Ik zou zeggen van wel, de lijst was op dinsdag al bekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas werken de downloads van Dave met het stack programma niet . Je kan er 20 sec mee downloaden en dan stopt het en na vele malen hervatten ben ik gestopt.

 

Zou iemand de Top 40 verzameling van Radio Veronica / Radio 538 met Wessel Erik en Gijs en Jeroen nogmaals kunnen en willen uploaden . En dan als het kan met wetransfer . 

 

Gr Jaap

bewerkt door Jaap De Vries
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-5-2017 om 13:17 zei Ronald Gutte:

 

Aan de andere kant, de noteringen die bijv. genoemd worden in een programma zijn van de lopende lijst, die van 4 dagen eerder dus. Een lijst is pas 'officieel' op de datum die vermeld wordt. 

Dank jullie wel. Dan houd ik rekening met de zaterdag ervoor, 13 maart 1971. Iemand deze Top 40 toevallig?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1979 komt nog Jaap haha. Dit was 1976 maar zoals ik al zei komen alle jaargang nog een keer voorbij. Top 40 fan, ik heb er eentje uit 2015. Die van 2 januari van dat jaar omdat er toen een groot feest werd gegeven vanwege het 50 jarig bestaan van de Top 40. Ik was daar zelf als Top 40 ambassadeur ook bij. Oja, voor de fans van het gloednieuwe Top 40 Hitdossier editie 13, die is vanaf vandaag beschikbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei dave76:

1979 komt nog Jaap haha. Dit was 1976 maar zoals ik al zei komen alle jaargang nog een keer voorbij. Top 40 fan, ik heb er eentje uit 2015. Die van 2 januari van dat jaar omdat er toen een groot feest werd gegeven vanwege het 50 jarig bestaan van de Top 40. Ik was daar zelf als Top 40 ambassadeur ook bij. Oja, voor de fans van het gloednieuwe Top 40 Hitdossier editie 13, die is vanaf vandaag beschikbaar.

Ja las het een en typte het ander Dave .Ik bedoel 1976

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker. Die ga ik ook delen. Dat zal de allerlaatste zijn.

We gaan door met 1977. Dat jaar waren er ook 5 feestelijke uitzendingen vanwege het 12,5 jaar bestaan van de Top 40. Deze en meer zitten in het pakketje.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het van Evert komt dan ben ik sowieso nieuwsgierig. Ik ben vorig jaar bij hem thuis geweest om wat tapes op te halen en die voor hem te digitaliseren. Ik zag complete schappen vol met Top 40 tapes. Het merendeels had hij al door jou en anderen laten digitaliseren maar (en daar heb ik ook wel oren naar) hij heeft ook nog wat uit de Top 40 538 periode toen Erik de lijst presenteerde. Binnenkort als de ambadassadeursdag weer plaatsvindt zal ik Erik vragen of hij zelf ook nog opnames bewaard heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.