Spring naar bijdragen

VOO Top 40 verzameltopic


dave76

Aanbevolen berichten

Dat is zeker een leuk idee alleen dan voor iemand anders om op te pikken want ik heb zelf alleen opnames van de Top 40 en de Soulshow waar ook al een draadje voor loopt. Ik wil ook iedereen bedanken voor het enthousiasme voor dit topic. Er zijn toch blijkbaar veel liefhebbers van "de lijst der lijsten". Ik weet dat Evert Stolman (die grotendeels verantwoordelijk is voor al deze mooie opnames) zich hierover verwonderde. Dat gaf hij ook regelmatig aan. Dit is dan weer het mooie van internet, het opnieuw kunnen beleven van de momenten waarop je gespannen met je cassettebandje voor de radio zat om op vrijdagmiddag de Top 40 op te nemen. Ik was zelf te jong in de 80's maar ik beleef het nu allemaal alsnog. Het is niet alleen de muziek die me aanstaat, ook de presentaties en de manier van presenteren fascineren me ook enorm. Er komt nog het één en ander aan dus hou het topic in de gaten. En voor nu bedank ik iedereen voor alle mooie toevoegingen en het enthousiasme! Zometeen volgt 1992.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Junebug:

Dave, 31-10-92 moet 30-10-92 zijn

Hans, 19920312 moet 19920313 zijn

 

Heren bedankt voor uw uploads

 

grt. June

Nee 31-10-1992 is juist. Vanaf 10 oktober 1992 verhuisde Veronica naar zaterdagmiddag en werd de Top 40 vanaf dan van 14.00 tot 17.00 uitgezonden. 30-10-1992 was een vrijdag. Radio 3 was net 4 weken horizontaal gegaan en de Top 40 was er dus niet meer op vrijdag.

 

Groeten,

Micha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig wat ik hier voorbij zie komen. Dat er zoveel bewaard is, dat is prachtig. Helaas heb ik sommige uren net gemist daar ze al verwijderd waren. Die van 6 maart 1987 bijvoorbeeld (mijn Top 40 klok;)) Dave en Hans bedankt

 

Weet iemand of hier ook uitzendingen bij zitten waarin Lex Harding nieuwe jingles aankondigde? Dat heeft hij in het verleden weleens gedaan en heb dat ooit op de radio gehoord.

bewerkt door Edgar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.