Spring naar bijdragen

VOO Top 40 verzameltopic


dave76

Aanbevolen berichten

Dank je wel voor veel mooie aanvullingen. Ik zal de data's eens nalopen en beluisteren. Ja we gaan ook naar de jaren 90 alleen kijk ik nog even tot hoever. De Top 40 stopte in december 1993 op Radio 3 en verhuisde naar Radio 538. Van de 538 heb ik echt heel weinig Top 40 opnames. Ik denk iets van 10 ofzo en hier en daar een speciale, denk aan de laatste met Erik, de laatste met Wessel, één van de eerste met Jeroen en de aflevering van 2 januari 2015 tijdens 50 jaar Top 40 waar ik als Top 40 ambassadeur zelf bij aanwezig was. 1990, 1991 en 1992 komen sowieso en het mooie is dat ik voor alledrie de jaren video versies van Top 90, 91 en 92 heb! Ik ben benieuwd naar je upload van 09-06-1989, dat was pas de 4de keer dat Erik de Zwart de Top 40 presenteerde als vaste presentator. Inderdaad werkt de file van 1988-11-04 niet net als die van 1986. Gooi ze allebei eens in wetransfer. Dan moet het wel lukken.

bewerkt door dave76
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cheeky1967:

dit zijn mijn aanvullingen voor '88 en '89

ook hier merk ik weinig logica bij sommige data

dus wederom is een beetje help om de files van de juiste datum te voorzien zeer welkom.:angel:

 

1988-05-06 : Please login or register to see this link.

1988-05-10 : Please login or register to see this link.

1988-06-20 : Please login or register to see this link.

1988-06-24 : Please login or register to see this link.

1988-07-02 : Please login or register to see this link.

1988-11-04 : Please login or register to see this link.

                     (Deze  laatste bevat ook zo een copyright icoontje!)

 

1989-04-21 : Please login or register to see this link.

1989-06-09 : Please login or register to see this link.

 

veel succes met downloaden!!

 

 

Gaan we door met de 90's ook ?

Dank voor de aanvullingen!

Ik heb de uitzendingen even nagelopen. Als het goed is zijn dit de juiste data....

 

1988-05-10 moet zijn: de top 40 van 02-04-1988, uitgezonden op vrijdag 01-04-1988

1988-06-24 moet zijn: de top 40 van 18-06-1988, uitgezonden op vrijdag 17-06-1988

1988-06-20 EN 1998-07-02 zijn dezelfde files, moet zijn: de top 40 van 25-06-1988, uitgezonden op vrijdag 24-06-1988

 

De rest klopt.

bewerkt door RadioRob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hans. Ik heb nog even een vraag omtrent je upload van 27-07-1990, de uren 15:00/16:30 blijkt een heel oud klassiek programma te zijn met Harmen Siezen en Gerard de Vries getiteld Kookpunt. Het 2de gedeelte (16:30/18:00) is wel van de Top 40. Heb je het juiste eerste gedeelte daar ook liggen?

bewerkt door dave76
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker bezig weer Dave. Ik neem er weer een paar mee. Uit de jaren '90 (vanaf het 538-tijdperk) heb ik zelf ook niet veel meer opgenomen. Alle jaaroverzichten heb ik natuurlijk wel gewoon allemaal opgenomen, dus daar kunnen we ons dan nog wel een tijdje mee vermaken. Vanaf 1993 werden die allemaal op Radio 538 uitgezonden. Mochten we zover zijn kan ik die eventueel posten, mocht je die zelf niet hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei dave76:

Hoi Hans. Ik heb nog even een vraag omtrent je upload van 27-07-1990, de uren 15:00/16:30 blijkt een heel oud klassiek programma te zijn met Harmen Siezen en Gerard de Vries getiteld Kookpunt. Het 2de gedeelte (16:30/18:00) is wel van de Top 40. Heb je het juiste eerste gedeelte daar ook liggen?

Dag Dave,

heel attent! Je hebt gelijk. Het betreft: Veronica-19650724-1015-1115-GerardDeVries-HarmenSiezen-Kookpunt. Ooit dus in het archief opgeborgen onder een verkeerde bestandsnaam. Helaas heb ik het eerste gedeelte van de bedoelde Top 40 niet gevonden.

groet, Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Juul:

"een heel oud klassiek programma te zijn met Harmen Siezen en Gerard de Vries getiteld Kookpunt"

 

Kookpunt een klassiek programma ?

 

Juul

In de letterlijke betekenis klopt het natuurlijk niet Juul. Er is geen klassieke muziek in te horen. Daarin heb je gelijk. Het is natuurlijk wel een programma dat een 'klassieker' genoemd mag worden.

Please login or register to see this link.  

fijn weekend, Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Hans Hendriks:

In de letterlijke betekenis klopt het natuurlijk niet Juul. Er is geen klassieke muziek in te horen. Daarin heb je gelijk. Het is natuurlijk wel een programma dat een 'klassieker' genoemd mag worden.

Please login or register to see this link.  

fijn weekend, Hans

 

 

Ja, dat klopt natuurlijk. Maar ik dacht dat er bedoeld werd dat er klassieke muziek gedraaid werd.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.