Geplaatst 29 augustus 20187 jr. Auteur Ik twijfel aan de datum: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 29 augustus 20187 jr. 13 uur geleden zei Vincent: Ik twijfel aan de datum: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Datum klopt, nieuwsbericht over verongelukte coureurs tijdens de Grand Prix races gecheckt.
Geplaatst 29 augustus 20187 jr. Leuk, díe ga ik luisteren Eddy Keur vind ik altijd zo fijn om te horen.
Geplaatst 5 september 20187 jr. Tom Blomberg is 6 weken met vakantie, dus hierna nog 4 keer Eddy Keur bij de KRO 5 september 20187 jr. bewerkt door jarno1973
Geplaatst 5 september 20187 jr. Geef mijn Tom Blomberg maar of Niek Montanus,vele malen beter als Eddy Keur.
Geplaatst 5 september 20187 jr. Ja smaken verschillen, ik vind het altijd leuk om Eddy Keur te horen, zijn stijl van presenteren vind ik heel leuk. Ik luister zelfs nu in deze tijd. Tom Blomberg is ook heel goed, echt een vakman. Niek ook wel ok. Ik denk dat als Tom Blomberg de volgende keer op vakantie gaat dan neemt Niek het over, Eddy was niet lang daarna vertrokken, en ging naar radio 10 5 september 20187 jr. bewerkt door jarno1973
Geplaatst 19 september 20187 jr. Auteur Twee opnames van hetzelfde uur: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 4 oktober 20187 jr. Ja, dit was voor de laatste keer Eddy Keur. Hij heeft Tom goed vervangen hoor. Volgende week als het goed is weer Tom Blomberg terug van vakantie.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.