Geplaatst 3 november 20169 jr. Mooie opname is dit; zeker destijds via de FM opgenomen. Hierbij een foto afkomstig van internet van de Recreade kermis op het Malieveld in 1972. Gr, Melle
Geplaatst 3 november 20169 jr. Gezellig die oude kermisfoto >> tegenwoordig te modern. Ik zie daar links in de voorgrond de Century2000 en dan heb ik het nog niet eens over de oude auto's!
Geplaatst 3 november 20169 jr. Tjonge zeg het wordt steeds erger met dat zippyshare! moest wel vier keer klikken voordat ie ging downloaden. (kreeg eerst drie tabbladen naar mijn hoofd).
Geplaatst 4 november 20169 jr. 13 uur geleden zei PowerMusic: Tjonge zeg het wordt steeds erger met dat zippyshare! moest wel vier keer klikken voordat ie ging downloaden. Het SmartScreen-filter slaat al maanden op hol bij Zippyshare, maar de laatste dagen ook Malwarebytes Anti-Malware vanwege "a plethora of malvertising." Robin
Geplaatst 4 november 20169 jr. Ja, ik baal hier ook van. Met een hier geadviseerde adblocker ging het lange tijd prima maar ik ben nu al zo ver dat ik maar niet meer download helaas. Douwe
Geplaatst 4 november 20169 jr. Auteur Laten we de discussie over Zippyshare maar verplaatsen: Kunnen we hier verder met deze opname.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.