Geplaatst 11 november 20169 jr. Ik hoop niet dat het al te frikkerig overkomt, maar er viel me ineens iets op. 'Jij vind dit leuk', staat er als ik iets leuk vind. Maar dat moet natuurlijk zijn: 'Jij vindt dit leuk.' Nou goed, waar maak ik me druk om... Paul 11 november 20169 jr. bewerkt door Paul Spelfout!
Geplaatst 12 november 20169 jr. Ja, Paul, Ik probeer het ook steeds zo goed mogelijk te doen. Wat te denken van: 1. hij is beter als-dan mij 2. als je het over jezelf hebt schrijven; "we" (Koot en Bie taal ). 3. Dat en die door elkaar halen. enz. enz.
Geplaatst 12 november 20169 jr. De software die wij gebruiken wordt door de makers in het Engels aangeboden. Harmen heeft de vertaling naar het Nederlands gedaan. Een gigantische klus! En met zo'n klus kan het altijd zijn dat er iets over het hoofd wordt gezien. Dan is het handig als gebruikers feedback geven. Dus vooral dit soort zaken melden!
Geplaatst 12 november 20169 jr. Moet het niet gewoon 'Ik vind dit leuk' zijn? Bij de donkere knop rechts met het hartje staat ook 'Vind ik leuk'.
Geplaatst 15 november 20169 jr. vind ik leuk is toch de ''knop'' wie hebben de vind ik leuk knop aangeklikt? Paul Vincent Juul pvanklei jij etc.
Geplaatst 16 november 20169 jr. 4 uur geleden zei Omnivoor: vind ik leuk is toch de ''knop'' wie hebben de vind ik leuk knop aangeklikt? Paul Vincent Juul pvanklei jij etc. Vooruit ik vind dit ook leuk!
Geplaatst 16 november 20169 jr. Dank voor het melden! Zoals Vincent al aangaf is het een enorme klus om alles te vertalen. Dit soort knullige foutjes zullen er ongetwijfeld vaker in zitten. Schroom dus niet om ze te melden, dan kan ik het aanpassen. Deze heb ik alvast aangepast op onze testsite. Bij een volgende update zal ik de vertaling hier klaarzetten. @pvanklei Ik ga nog even over je suggestie nadenken, want daar zit ook wel wat in.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.