Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Countdown Op TV

Featured Replies

Geplaatst

Leuk topic heren! Ik heb mijn videorecorder ook eens tevoorschijn getoverd en wat oude banden doorgenomen die allemaal nog in uitzonderlijk goede staat bleken te zijn terwljl ze al meer dan 10 jaar niet aangeraakt zijn. En om het muziek-gerelateerd te houden: daarop kwam ik onder andere de TMF Awards van 2002 (waar ik zelf ook bij was), 2003, 2004 én 2005 tegen, de complete uitzendingen. Helaas heb ik geen apparatuur deze te digitaliseren. Dave, jij kan dat toch? 

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb zelf geen videorecorder. Alleen een cassettedeck recorder die ik gebruik om tapes van Evert te digitaliseren. Maar misschien is er wel iemand hier die wel een videorecorder heef en jou kan helpen.

Geplaatst

Oh dacht dat jij dat ook deed. Een videorecorder heb ik wel hoor. Alleen kan ik het niet met de computer digitaliseren. Alleen als er natuurlijk belangstelling is voor die TMF Awards opnames. 

Geplaatst
9 uur geleden zei michajans:

Leuk topic heren! Ik heb mijn videorecorder ook eens tevoorschijn getoverd en wat oude banden doorgenomen die allemaal nog in uitzonderlijk goede staat bleken te zijn terwljl ze al meer dan 10 jaar niet aangeraakt zijn. En om het muziek-gerelateerd te houden: daarop kwam ik onder andere de TMF Awards van 2002 (waar ik zelf ook bij was), 2003, 2004 én 2005 tegen, de complete uitzendingen. Helaas heb ik geen apparatuur deze te digitaliseren. Dave, jij kan dat toch? 

Ik kan ze wel digitaliseren hoor. Is wel een tijdrovend werkje dus houd daar rekening mee.

kom maar op met al die mooie Muziek videobanden.:D:D 

bewerkt door Theo Jansen

• 2 weeks later...
Geplaatst

Zijn er toevallig mensen die opnamen hebben van de allereerste aflevering uitgezonden op 11 oktober 1978 met in de special Massada of de allerlaatste aflevering met Lex Harding buiten beeld als presentator uitgezonden in ik dacht april 1983 met in de special Culture Club??

Geplaatst
5 uur geleden zei Bosmeester:

Zijn er toevallig mensen die opnamen hebben van de allereerste aflevering uitgezonden op 11 oktober 1978 met in de special Massada of de allerlaatste aflevering met Lex Harding buiten beeld als presentator uitgezonden in ik dacht april 1983 met in de special Culture Club??

Misschien wel, moet maandag even kijken!

Geplaatst

Heeft iemand nog de aflevering met de special van ELO (Electric Light Orchestra} ?

Ik weet nog dat ik die als jochie van 10 uit bed ben geslopen om die op de slaapkamer van mijn oudere broer te bekijken op een zwart wit televisie.

Geplaatst
Op ‎20‎-‎2‎-‎2017 om 17:23 zei MartinN:

Heeft iemand nog de aflevering met de special van ELO (Electric Light Orchestra} ?

Ik weet nog dat ik die als jochie van 10 uit bed ben geslopen om die op de slaapkamer van mijn oudere broer te bekijken op een zwart wit televisie.

Daar heb ik ook wel interesse in was volgens mij uitgezonden in 1979.

• 3 weeks later...
Geplaatst

In 1979 waren bij Countdown ook specials van o.a. Kayak, David Bowie. Blondie, Kate Bush en Supertramp te zien, als iemand van die bovengenoemde complete uitzendingen heeft hou ik mij zeer van harte aanbevolen. ;) 

• 1 year later...
Geplaatst

Ik zie dat hier wat oude countdown afleveringen gedeeld werden. Zijn deze nog beschikbaar ergens? Vooral ben ik zeer geïnteresseerd in die afleveringen uit 1987 met Adam Curry.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.