Geplaatst 8 februari 20178 jr. Leuk topic heren! Ik heb mijn videorecorder ook eens tevoorschijn getoverd en wat oude banden doorgenomen die allemaal nog in uitzonderlijk goede staat bleken te zijn terwljl ze al meer dan 10 jaar niet aangeraakt zijn. En om het muziek-gerelateerd te houden: daarop kwam ik onder andere de TMF Awards van 2002 (waar ik zelf ook bij was), 2003, 2004 én 2005 tegen, de complete uitzendingen. Helaas heb ik geen apparatuur deze te digitaliseren. Dave, jij kan dat toch?
Geplaatst 8 februari 20178 jr. Auteur Ik heb zelf geen videorecorder. Alleen een cassettedeck recorder die ik gebruik om tapes van Evert te digitaliseren. Maar misschien is er wel iemand hier die wel een videorecorder heef en jou kan helpen.
Geplaatst 8 februari 20178 jr. Oh dacht dat jij dat ook deed. Een videorecorder heb ik wel hoor. Alleen kan ik het niet met de computer digitaliseren. Alleen als er natuurlijk belangstelling is voor die TMF Awards opnames.
Geplaatst 8 februari 20178 jr. Natuurlijk is er interesse en de dank is er alvast ok Een stuk ook nostallgie En delen is verspreiden en hopen dat het bewaard blijft in de toekomst Jean-Pierre
Geplaatst 8 februari 20178 jr. 9 uur geleden zei michajans: Leuk topic heren! Ik heb mijn videorecorder ook eens tevoorschijn getoverd en wat oude banden doorgenomen die allemaal nog in uitzonderlijk goede staat bleken te zijn terwljl ze al meer dan 10 jaar niet aangeraakt zijn. En om het muziek-gerelateerd te houden: daarop kwam ik onder andere de TMF Awards van 2002 (waar ik zelf ook bij was), 2003, 2004 én 2005 tegen, de complete uitzendingen. Helaas heb ik geen apparatuur deze te digitaliseren. Dave, jij kan dat toch? Ik kan ze wel digitaliseren hoor. Is wel een tijdrovend werkje dus houd daar rekening mee. kom maar op met al die mooie Muziek videobanden. 8 februari 20178 jr. bewerkt door Theo Jansen
Geplaatst 18 februari 20178 jr. Zijn er toevallig mensen die opnamen hebben van de allereerste aflevering uitgezonden op 11 oktober 1978 met in de special Massada of de allerlaatste aflevering met Lex Harding buiten beeld als presentator uitgezonden in ik dacht april 1983 met in de special Culture Club??
Geplaatst 18 februari 20178 jr. 5 uur geleden zei Bosmeester: Zijn er toevallig mensen die opnamen hebben van de allereerste aflevering uitgezonden op 11 oktober 1978 met in de special Massada of de allerlaatste aflevering met Lex Harding buiten beeld als presentator uitgezonden in ik dacht april 1983 met in de special Culture Club?? Misschien wel, moet maandag even kijken!
Geplaatst 20 februari 20178 jr. Heeft iemand nog de aflevering met de special van ELO (Electric Light Orchestra} ? Ik weet nog dat ik die als jochie van 10 uit bed ben geslopen om die op de slaapkamer van mijn oudere broer te bekijken op een zwart wit televisie.
Geplaatst 25 februari 20178 jr. Op 20-2-2017 om 17:23 zei MartinN: Heeft iemand nog de aflevering met de special van ELO (Electric Light Orchestra} ? Ik weet nog dat ik die als jochie van 10 uit bed ben geslopen om die op de slaapkamer van mijn oudere broer te bekijken op een zwart wit televisie. Daar heb ik ook wel interesse in was volgens mij uitgezonden in 1979.
Geplaatst 19 maart 20178 jr. In 1979 waren bij Countdown ook specials van o.a. Kayak, David Bowie. Blondie, Kate Bush en Supertramp te zien, als iemand van die bovengenoemde complete uitzendingen heeft hou ik mij zeer van harte aanbevolen.
Geplaatst 19 mei 20187 jr. http://www.broadcastmagazine.nl/televisie/beeldarchief-countdown-komt-beschikbaar/ http://d2bv.nl/site/archief-en-rechten-van-europas-meest-legendarische-muziekprogramma-countdown-gekocht-door-reelin-in-the-years-productions-en-double-2-bv/ http://reelinintheyears.com/countdown-demo/ Have fun! 🙂
Geplaatst 20 mei 20187 jr. Ik zie dat hier wat oude countdown afleveringen gedeeld werden. Zijn deze nog beschikbaar ergens? Vooral ben ik zeer geïnteresseerd in die afleveringen uit 1987 met Adam Curry.
Geplaatst 20 mei 20187 jr. https://www.youtube.com/playlist?list=PLhvwbOBNQCuynRUXFQGXJRdn-LyfMdOyP Reeling-in-the-Years uit Amerika, die samen met Double 2 te Amsterdam (van Jan Douwe Kroeske) de rechten hebben gekocht van Countdown, op YouTube met erg veel leuk Countdownmateriaal.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.