Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met een onderzoek naar de geschiedenis van de Nederlandse Televisie en een aantal programma's. Nu zijn er van een heel stel omroepen papieren archieven bewaard, ofwel bij de omroep zelf, ofwel bij externe archiefinstellingen. Heeft de Veronica Omroep Organisatie eigenlijk ooit archieven bijgehouden, en weet iemand wat daarmee gebeurd is na het commercieel gaan van Veronica in 1995?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Vincent:

Weggegooid, tijdens de Veronica Story tijd geprobeerd weer te verzamelen, daarna weer weggegooid. Denk dat ik het hier wel aardig mee heb samengevat.

 

 

 

 

Ja, dat denk ik ook.

Het zelfde is vrees ik bij de TROS gebeurd nadat ik met pensioen ging.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, zowel toen als nu waren er gelukkig mensen in de buurt die wel het belang ervan inzagen. Deze hebben besloten zoveel mogelijk te redden van de vuilstort. Al moesten ze ervoor in de vuilcontainer klimmen! En dan praten we over het einde van de Publieke tijd, het vertrek uit de HMG en onlangs weer bij de Vereniging. En zo langzamerhand duikt het allemaal weer op.

 

Zoals een oud directeur van mij ooit zei: "Een archief kost geld. Weggooien die handel". En daar gingen alle concertkaartjes van Mojo.... Laat Jaap het maar niet lezen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.