Geplaatst 10 april 20178 jr. Weet iemand wat de status is van de Sylvain Tack film die al enkele keren is aangekondigd?
Geplaatst 10 april 20178 jr. Zover ik weet via een van de initiatiefnemers zijn twee belangrijke financieringsaanvragen bij speciale fondsen afgewezen
Geplaatst 10 april 20178 jr. 16 uur geleden zei hans knot: Zover ik weet via een van de initiatiefnemers zijn twee belangrijke financieringsaanvragen bij speciale fondsen afgewezen Dan is het waarschijnlijk 'einde oefening'. Zonder geld kun je weinig uitrichten. Ik had overigens de indruk dat het allemaal al in 'kannen en kruiken' was. Goede vraag van Douwe over de status. Jammer, maar blijkbaar is een film over het leven van Sylvain Tack te dun. Heb nog niet zo lang geleden een mooie productie over het leven van zanger Rocco Granata gezien. Als zoiets kan, dan moet een film over Tack toch ook mogelijk zijn? Zit voldoende tragiek in zijn leven. Trouwens Douwe, hoe is het met de status van titelkandidaat Feijenoord ? Salut Leendert 11 april 20178 jr. bewerkt door Leendert Vingerling
Geplaatst 10 april 20178 jr. 3 uur geleden zei bert ree: Hoewel, vind ik leuk, is ook niet de bedoeling van mijn reactie. Dan klik je op 'niet meer leuk' en weg is 'ie.
Geplaatst 11 april 20178 jr. Auteur 12 uur geleden zei Leendert Vingerling: Trouwens Douwe, hoe is het met de status van titelkandidaat Feijenoord ? Salut Leendert Is meer iets voor het cafe, maar goed denk ik. Vanaf week 1 aan kop en dat blijft zo. Beetje jammer wel dat het deze competitie eigenlijk nooit spannend is geweest.............
Geplaatst 14 augustus 20178 jr. Auteur Iemand nog een update toevallig over (de status van) de film over het leven van Sylvain Tack?
Geplaatst 17 augustus 20178 jr. ja hoor er zijn onderhandelingen met nieuwe partij om het eventueel als een televisieserie te gaan brengen
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.