Spring naar bijdragen

Mi Amigo Bert Bennett Schijven Voor Bedrijven Eerste 3 nov 1975


Tino

Aanbevolen berichten

Op ‎11‎-‎5‎-‎2017 om 23:22 zei Tino:

Dat moet je aan Douwe vragen, ik heb slechts de beschrijving van de tape overgenomen.

Er startte die dag een nieuw programmaschema. Ik denk dat Bert voor het eerst dit programma deed

534. Mi Amigo 259 New programme schedule Peter van Dam 7‑8h      3‑11‑75        19'

535. Mi Amigo 259 Schijven voor bedrijven with Bert Bennett      3‑11‑75                  60'

536. Mi Amigo 259 Peter van Dam and Bert Bennett in new schedule 3‑11‑75          11'

 

en vóór Bert was waarschijnlijk Peter van Dam de presentator want ik zie ook deze in mijn lijst:

 

610. Mi Amigo 259 Schijven voor bedrijven back with Peter van Dam 19‑1‑76            5’

 

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schijven voor bedrijven zou in juni 75 begonnen zijn,  Om de zoveel tijd werd er geschoven met wie wat presenteerde. Op een bepaald ogenblik werd schijven voor bedrijven niet alleen 's morgens maar ook 's namiddags uitgezonden. Hierboven staat een leuk lijstje van diverse dj's van Mi Amigo. Volgens mij is er slechts één iemand die zowel in 74, 75, 76, 77 en 78 programma's verzorgde. Wie weet het nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei bert ree:

Schijven voor bedrijven zou in juni 75 begonnen zijn,  Om de zoveel tijd werd er geschoven met wie wat presenteerde. Op een bepaald ogenblik werd schijven voor bedrijven niet alleen 's morgens maar ook 's namiddags uitgezonden. Hierboven staat een leuk lijstje van diverse dj's van Mi Amigo. Volgens mij is er slechts één iemand die zowel in 74, 75, 76, 77 en 78 programma's verzorgde. Wie weet het nog?

De eerste schijven voor bedrijven is volgens mijn archief:

474. Mi Amigo 259 First Schijven voor bedrijven by Michelle 30‑6‑75    60’

6 minuten geleden zei bert ree:

 

Kan alleen Haike Debois zijn dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎16‎-‎5‎-‎2017 om 11:36 zei Offshoreradio Mi Amigo:

Ik heb er drie gevonden , heb wel de jaartallen (als ze kloppen , maar geen dag of maand .

 

Hopelijk doet ik hier mensen een plezier mee . Bij deze erg bedankt aan iedereen hiet op

Het internet Café 

Groet Philip .

 

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
 

Ber moet denk 76 zijn omdat hij zegt een week geleden was het de lieveling ,,27.12.1975-Willy Sommers - "Ben Je Vanavond Ook Alleen?" dus eerste week januari 76.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Jaap De Vries:

Ber moet denk 76 zijn omdat hij zegt een week geleden was het de lieveling ,,27.12.1975-Willy Sommers - "Ben Je Vanavond Ook Alleen?" dus eerste week januari 76.

De datum is dinsdag 6 januari 1976 (Bert zegt in het begin van het programma dat het dinsdag is + sailor kwam op zaterdag 3 januari 1976 binnen op nummer 45 in de top 50).

bewerkt door PowerMusic
haakje sluiten vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine correctie Bert: ik meen toch dat Haike Dubois Schijven Voor Bedrijven niet presenteerde in 1974 en 1975. Michelle was de 1e presentatrice op 30 juni 1975 en Haike ging volgens mijn informatie Schijven Voor Bedrijven doen in 1977, na het vertrek van Bart van Leeuwen in maart dat jaar. Haike heeft het wel gedaan tot het einde in 1978.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei jan:

Kleine correctie Bert: ik meen toch dat Haike Dubois Schijven Voor Bedrijven niet presenteerde in 1974 en 1975. Michelle was de 1e presentatrice op 30 juni 1975 en Haike ging volgens mijn informatie Schijven Voor Bedrijven doen in 1977, na het vertrek van Bart van Leeuwen in maart dat jaar. Haike heeft het wel gedaan tot het einde in 1978.

Alleen Haike Debois heeft programma's verzorgd van 1974 tem 1978 voor Mi Amigo. Ik had het hier niet over de presentatie van Schijven voor bedrijven want dat programma was er nog niet in 1974.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6409
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    wega51
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.