Spring naar bijdragen

Kapers voor de kust boek


Juul

Aanbevolen berichten

Ha die Hans,

 

Ik denk dat ik niet de juiste persoon ben om  namens zoals jij schrijft "de auteurs" te vragen of ze nog betaald krijgen.

 

1. Als dat niet zo is hebben "ze" dat niet goed geregeld.

2. Afspraken niet op schrift?

3. Na zoveel jaar nu pas aan de bel trekken?

 

4. Ik heb altijd begrepen dat jij " goed bent" met Robert Briel. ( hij was de chef van het boek lees ik )

 

Dus het lijkt mij dus dat "de auteurs"  als ze  e.e.a. willen weten dat een mail naar Robert misschien opheldering brengt. Dat is de goede weg, vindt je ook niet?

Ik zal niet de boodschapper zijn, want je weet wat daarmee gebeurd……………..

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul Juul neem me niet te serieus.   Robert en ik hebben samen het project met de studenten getrokken. Beetje er vanuit gegaan dat het allemaal wel goed zou gaan maar op het einde kreeg ik drie boekjes. Maar nogmaals neem me niet altijd serieus. Ik heb trouwens een van je London deejayfavorieten ontmoet in Londen en heb je naam genoemd als grote fan van hem in het verleden. En nu maar raden groet Hans (foto volgt nog)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DSCN3420.thumb.jpg.097b60abc397373d4063e417e3f9c636.jpg

Foto: hans Knot

 

Inderdaad Pete Brady, al jaren lang lezer van het report. Hij was er maandag rond half 2 en na een half uur sprak hij me aan. Na een minuut of vijf vertelde hij mij dat hij toch wel een probleem had want hij herkende niemand van zijn voormalige collega's. Ik heb ze wederzijds voorgesteld. Het was dan ook pas de eerste keer in al die 50 jaar dat hij naar een reunië was gegaan. Aardige kerel.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei hans knot:

helaas hebben we het alleen over heel vroeger gehad en daarna voorgesteld aan andere voormalige Big L mensen. Er waren meer dan 100 oud medewerkers en dan zijn 3 uren samenzijn wel heel erg kort voor uitgebreide gesprekken. Maar toch het was een puur nostalgische happening

 

 

 

Ja dan is 3 uur niks.

Ik had gisteren TROS gepensioneerden reunie, was op een boot in de Eem bij Baarn.  Varen naar het Eemmeer  enz. van 11 tot 15 uur. En nog heb ik niet alle gepensioneerden gesproken. Doen we elke twee jaar. En de TROS ( AVROTROS ) is zo goed om het te financieren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Paul:

Meer over Pete Brady op Wikipedia. Hij zou in Londen wonen en iets doen op het gebied van filmproducties: Please login or register to see this link.

 

Maar of dat artikel een beetje is bijgewerkt? Geboortejaar 1942, dus wellicht met pensioen.

 

 

Dank je wel Paul.

 

Ga effe luisteren naar m'n Pete Brady programma's, "maar heb ik ze ook al weer ?…."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmmmmmmmmmm 

Download link
Please login or register to see this link.

3 bestanden
Big L 1997 07 18 Fri 0530-0600 (Yeoman Rose, Walton, 1134kHz) - Pete Brady -...
Big L 1997 07 18 Fri 0600-0700 (Yeoman Rose, Walton, 1134kHz) - Pete Brady - ...
London 1964 12 19 Sat 0921-0950 Pete Brady - Test Transmission (Remastered).mp3

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei hans knot:

Er waren meer dan 100 oud medewerkers en dan zijn 3 uren samenzijn wel heel erg kort voor uitgebreide gesprekken. Maar toch het was een puur nostalgische happening

Op de Radiodays ook altijd hetzelfde probleem. Als je in de zaal al de panels wilde volgen, had je nooit tijd genoeg om nog een praatje te slaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6405
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    arie3000
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.