Geplaatst 14 augustus 20178 jr. Is dit nu weer wat anders dan Vincent al plaatste ? Trouwens dank Peter !
Geplaatst 14 augustus 20178 jr. Auteur 1 uur geleden zei Juul: Is dit nu weer wat anders dan Vincent al plaatste ? Trouwens dank Peter ! Als ik naar Vincents download kijk heeft deze de datum 14 aug, Keith Skues is van 13 Aug.
Geplaatst 14 augustus 20178 jr. 1 uur geleden zei Juul: Is dit nu weer wat anders dan Vincent al plaatste ? Trouwens dank Peter ! Ik plaatste een opname van de 729 kHz, opgenomen in Harwich.
Geplaatst 17 augustus 20178 jr. Sinds ik maandag het begin van Skues hoorde wil de begin tune niet meer uit m'n kop ! Hij komt me verschikkelijk bekend voor maar kan er geen naam bijplakken... inmiddels 10.000 tunes beluistert maar niet gevonden... Iemand die het wel uit zijn mouw kan schudden ??? 17 augustus 20178 jr. bewerkt door Peter Petersen
Geplaatst 17 augustus 20178 jr. Op 14-8-2017 om 22:50 zei Peter Vrakking: Als ik naar Vincents download kijk heeft deze de datum 14 aug, Keith Skues is van 13 Aug. Bedankt Peter voor alle Pirate BBC Essex opnamen. Pierre Addicted To Music
Geplaatst 17 augustus 20178 jr. 2 uur geleden zei Peter Petersen: Sinds ik maandag het begin van Skues hoorde wil de begin tune niet meer uit m'n kop ! Hij komt me verschikkelijk bekend voor maar kan er geen naam bijplakken... inmiddels 10.000 tunes beluistert maar niet gevonden... Iemand die het wel uit zijn mouw kan schudden ??? Oeps...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.