Geplaatst 10 november 20178 jr. Op advies van Vincent heb ik vanmiddag voor het eerst naar Ruud op Radio 2 geluisterd. Ik had het niet verwacht, maar het is me goed bevallen. Dat kwam mede door de gast in het tweede uur. NPO_Radio2-20171110-1600-1800-RuudDeWild-DeWildInDeMiddag-GastLexHarding
Geplaatst 10 november 20178 jr. Dacht, hij promoot gelijk wel zijn internet/DAB station LX Classics wel op de nationale radio, maar nee...
Geplaatst 10 november 20178 jr. Vanavond Ruud de Wild uitgebreid aangehoord in een fund raising project hier in Barneveld. Deed ie leuk en gevat! Bracht 75k op voor het goede doel.
Geplaatst 11 november 20178 jr. Dank je. Lex is één van de weinige naar wie ik vanaf de eerste tot de laatste minuut kan luisteren. Die man blijft me fascineren.
Geplaatst 11 november 20178 jr. 13 uur geleden zei Albatrosstudio: Vanavond Ruud de Wild uitgebreid aangehoord in een fund raising project hier in Barneveld. Deed ie leuk en gevat! Bracht 75k op voor het goede doel. En waar ging Ruud mee naar huis ? Toch niet alleen maar een ei ?
Geplaatst 11 november 20178 jr. 14 uur geleden zei radiofreak31: Dacht, hij promoot gelijk wel zijn internet/DAB station LX Classics wel op de nationale radio, maar nee... Als het om promotie gaat, denk ik dat Lex zich dezer dagen even helemaal op dat boek wil concentreren. Sinterklaas en Kerstmis laten immers niet lang meer op zich wachten...
Geplaatst 11 november 20178 jr. Promotie van het boek en zijn station gaat in 1 hand. Immers die muziek die op de CD's staat is dagelijks te horen op zijn zender ;-).
Geplaatst 11 november 20178 jr. 4 uur geleden zei Juul: En waar ging Ruud mee naar huis ? Toch niet alleen maar een ei ? Maar dat is toch geen enkel probleem dat hij er (veel) voor krijgt? Als ik of een andere onbekende Nederlander het belangeloos zou presenteren, haal je misschien maar 20k of minder op... Dus Ruud de Wild levert meer op voor het goede doel.....
Geplaatst 11 november 20178 jr. 8 uur geleden zei Juul: En waar ging Ruud mee naar huis ? Toch niet alleen maar een ei ? Geen idee. Naast Ruud op de foto zijn broer Ben de Wild, een van de initiatiefnemers die heel actief is met hulpverleningsprojecten in Malawi. Dus het was een broederdienst. Ook enkele schilderen van Ruud werden geveild voor het goede doel.
Geplaatst 11 november 20178 jr. Auteur Tegen beter weten in ga ik altijd uit van het goede van de mens. Wellicht dat hij ook nog een appel heeft gekregen, maar meer toch niet? (Vooruit: één consumptiebon).
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.