Jump to content
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Recommended Posts

Posted

Dank, Everton. Hoe zou het met haar zijn (als ze nog leeft)? Ik kan namelijk weinig over haar terugvinden op internet. Wel dat ze in 1987 afscheid heeft genomen als nieuwslezeres...

Posted
18 uur geleden zei Bart Van Peer:

In het uur tussen 2:00 en 3:00 met Frans van der Drift is Joop Verhoof te gast die Radio Mi Amigo net had verlaten en uit Spanje was teruggekeerd.

Bedankt Bart voor de aanvulling. Dat is zeker interessant. Hij geeft vast niet de echte reden van zijn vertrek op. Ik ga luisteren.

39 minuten geleden zei RobMesander:

Even voor de zekerheid, is dit nu de nacht van de 30e op de 31e of van de 31e op de 1e?

Rob

De vroege morgen van oudejaarsdag Rob (dus 30 op 31)

• reaction_title_1 1
Posted
21 uur geleden zei Bart Van Peer:

In het uur tussen 2:00 en 3:00 met Frans van der Drift is Joop Verhoof te gast die Radio Mi Amigo net had verlaten en uit Spanje was teruggekeerd.

Dank je Bart. Dan maak ik dat uur kleiner (bitrate) en stop het in m'n archief.

Nog een goed weekend!

Martin

• reaction_title_1 1
Posted
Op 2 december 2017 om 14:33 zei RobMesander:

Even voor de zekerheid, is dit nu de nacht van de 30e op de 31e of van de 31e op de 1e?

Rob

Ja, bij de radio & TV begint de nieuwe datum altijd in de ochtend om 06.00 uur.

Deze discussie heb ik al zo vaak gevoerd. Alsof ik er geen 40 jaar mee gewerkt heb.

• reaction_title_1 1