Geplaatst 6 juli 20187 jr. Radio 10 - Robert Feller - laatste programma - 06-07-2018 - 13.30 - 16.00 uur. Opname loopt nog anderhalf uur door met Somertijd met Rob van Someren. Wim
Geplaatst 6 juli 20187 jr. Luister steeds vaker naar Radio 10. In de auto staat hij al op deze zender vastgeroest. Playlist wordt ook steeds uitgebreider en beter. 6 juli 20187 jr. bewerkt door dave76
Geplaatst 6 juli 20187 jr. In Limburg is het zowat de enige fatsoenlijk te ontvangen zender. Maar dat is geen straf, de muziek wordt inderdaad steeds gevarieerder. Had ik niet verwacht van een commercieel station. De gelijkenis met Radio 2 is groot. Ik denk dat Ekdom ook grote vrijheid in muziekkeuze gaat krijgen.
Geplaatst 6 juli 20187 jr. 3 uur geleden zei dave76: Playlist wordt ook steeds uitgebreider en beter. Echt? Heb de laatste paar dagen even bekeken en veel voor de hand liggende plaatjes in de playlist. 2 uur geleden zei Tino: Had ik niet verwacht van een commercieel station. De gelijkenis met Radio 2 is groot. Kan NPO Radio 2 nu opgeheven worden en Radio 5 erop?
Geplaatst 7 juli 20187 jr. In het zomerhits-weekend hoorde ik veel platen voorbij komen die ik lang niet heb gehoord. De voor de hand liggende platen blijven natuurlijk de basis, zoals bij zowat elk station.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.