Spring naar bijdragen

RNI - 19731101 - 1400-1500 - Ferry Maat 1e Soul Show


martinja

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei rauhfaser:

dit was bovendien de allereerste Autoloze Zondag.

 

Edwin

 

O.a. in 1956-57 waren er al autoloze zondagen en in 1973 begon het al in december.

8 uur geleden zei martinja:

Heb 'm net deels beluisterd, maar het is geen soul show - wel een heel leuk programma.

 

Groetje,

Martin

 

8 uur geleden zei martinja:

Heb 'm net deels beluisterd, maar het is geen soul show - wel een heel leuk programma.

 

Groetje,

Martin

we houden dan maar 1 november aan.

1 minuut geleden zei bert ree:

O.a. in 1956-57 waren er al autoloze zondagen en in 1973 begon het al in december.

 

 

1 minuut geleden zei bert ree:

O.a. in 1956-57 waren er al autoloze zondagen en in 1973 begon het al in december.

 

eigenlijk was het al in november, maar de datum was verschillend in NL en B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Martin, dit is wel degelijke de eerste Soulshow, alleen moest het programma zijn vorm en plek nog krijgen. Zo moest Ferry nog gewoon meedoen met niet in het programma passende items ('Raad het woord) waarbij hij bijvoorbeeld Boudewijn de Groot moest draaien.

 

Bert, natuurlijk zijn er in '56 ook Autoloze Zondagen geweest, maar zoals volgens mij bijna iedereen associeer ik de Autoloze Zondag (8 keer) met de Oliecrisis van '73/74.

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei rauhfaser:

 

 

Bert, natuurlijk zijn er in '56 ook Autoloze Zondagen geweest, maar zoals volgens mij bijna iedereen associeer ik de Autoloze Zondag (8 keer) met de Oliecrisis van '73/74.

 

Edwin

 

De eerste was op 4 - 11 - 1973, de laatste op 6 - 1 - 1974 (10 keer). Tussen 12 - 1 - 1974 en 4 - 2 - 1974 was de benzine op de bon (15 liter per week per persoon).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.