Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Ontslag Jan de Hoop

Featured Replies

Geplaatst

Stan Haag vertelde openlijk on air dat hij het alleen maar deed voor het geld en dat kon niet volgens de directie van Atlantis Rotterdam, maar als Paul van Delft zelf eens kwaad was stuurde hij tirades de ether in waar de honden geen brood van Lusten.

Van de andere kant heeft de RCD met invallen gewacht tot na afloop van een programma van Frans Nienhuys, uit respect voor de man. Respect voor Oom Frans weliswaar.

Geplaatst
5 uur geleden zei Martin1968:

Is daar een opname van?

Ik heb het fragment enige jaren geleden nog eens terug gehoord ( via de buren?) maar het bestand niet bewaard, het ging inderdaad zoals Bart beschreef.

5 uur geleden zei Bart Van Peer:

maar als Paul van Delft zelf eens kwaad was stuurde hij tirades de ether in waar de honden geen brood van Lusten.

Die tirades tegen de politie, RCD, wethouder (van der Pol?) Nico Haasbroek (Radio Rijnmond) directie Euromast ect... hoorde eigenlijk niet, maar waren toch (wel) vermakelijk om naar te luisteren.

Geplaatst
  • Auteur
10 minuten geleden zei Robin Westhof:

Ik heb het fragment enige jaren geleden nog eens terug gehoord ( via de buren?) maar het bestand niet bewaard, het ging inderdaad zoals Bart beschreef.

Helaas. Dank!

Geplaatst

Wat een onzin trouwens. Niets mis met die plaat. En wegzetten als 'linkse ideeën' in deze snap ik ook niet zo.

bewerkt door radiofreak31

Geplaatst
24 minuten geleden zei radiofreak31:

Niets mis met die plaat.

Maar in die tijd toch echt (nog) controversieel.

https://www.songteksten.nl/songteksten/41121/urbanus/bakske-vol-met-stro.htm

39 minuten geleden zei radiofreak31:

En wegzetten als 'linkse ideeën' in deze snap ik ook niet zo.

Het was toen vooral bij de linkse omroepen (VARA/VPRO) erg in, om het christelijk geloof goed in de zeik te nemen, vandaar die opmerking van Paul van Delft.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.