Geplaatst 25 december 20186 jr. Een memorabele uitzending van Radio Atlantis Rotterdam: Jan de Hoop krijgt on air de zak, omdat hij op Eerste Kerstdag 1981 Urbanus' Bakske vol met stro draait... https://pixeldra.in/u/vfqVSe
Geplaatst 25 december 20186 jr. 4 uur geleden zei Martin1968: Jan de Hoop krijgt on air de zak Dat gebeurde later ook met Stan Haag.
Geplaatst 25 december 20186 jr. Auteur 3 uur geleden zei Robin Westhof: Dat gebeurde later ook met Stan Haag. Is daar een opname van?
Geplaatst 25 december 20186 jr. Stan Haag vertelde openlijk on air dat hij het alleen maar deed voor het geld en dat kon niet volgens de directie van Atlantis Rotterdam, maar als Paul van Delft zelf eens kwaad was stuurde hij tirades de ether in waar de honden geen brood van Lusten. Van de andere kant heeft de RCD met invallen gewacht tot na afloop van een programma van Frans Nienhuys, uit respect voor de man. Respect voor Oom Frans weliswaar.
Geplaatst 25 december 20186 jr. 5 uur geleden zei Martin1968: Is daar een opname van? Ik heb het fragment enige jaren geleden nog eens terug gehoord ( via de buren?) maar het bestand niet bewaard, het ging inderdaad zoals Bart beschreef. 5 uur geleden zei Bart Van Peer: maar als Paul van Delft zelf eens kwaad was stuurde hij tirades de ether in waar de honden geen brood van Lusten. Die tirades tegen de politie, RCD, wethouder (van der Pol?) Nico Haasbroek (Radio Rijnmond) directie Euromast ect... hoorde eigenlijk niet, maar waren toch (wel) vermakelijk om naar te luisteren.
Geplaatst 25 december 20186 jr. Auteur 10 minuten geleden zei Robin Westhof: Ik heb het fragment enige jaren geleden nog eens terug gehoord ( via de buren?) maar het bestand niet bewaard, het ging inderdaad zoals Bart beschreef. Helaas. Dank!
Geplaatst 26 december 20186 jr. Wat een onzin trouwens. Niets mis met die plaat. En wegzetten als 'linkse ideeën' in deze snap ik ook niet zo. 26 december 20186 jr. bewerkt door radiofreak31
Geplaatst 26 december 20186 jr. 24 minuten geleden zei radiofreak31: Niets mis met die plaat. Maar in die tijd toch echt (nog) controversieel. https://www.songteksten.nl/songteksten/41121/urbanus/bakske-vol-met-stro.htm 39 minuten geleden zei radiofreak31: En wegzetten als 'linkse ideeën' in deze snap ik ook niet zo. Het was toen vooral bij de linkse omroepen (VARA/VPRO) erg in, om het christelijk geloof goed in de zeik te nemen, vandaar die opmerking van Paul van Delft.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.