January 6, 20196 yr 1 uur geleden zei Tino: Beste Douwe, Als je bij je posts behalve het nummer ook het tapenummer kan vermelden, kan ik kijken of ik voorrang kan verlenen aan het digitaliseren van de genoemde opnames. Tape 40
January 6, 20196 yr Op 5-1-2019 om 07:34 zei Vincent: 5 januari 1974 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up het 1e is het programma van Gerard van 5 januari van begin tot eind, het 2e is eerst een fragment van een ander programma van Gerard en jingels en na 13min54 start een kopie van Gerard van 5 januari 74
January 7, 20196 yr Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) 17 uur geleden zei Vincent: 6 januari 1974 Atlantis-19740106-1725-1755-FredVanDenBosch I believe this recording is from January 8th 1974. There were only tests on January 6th, no proper programme I think this is right, it is not 6th January, 8 January is possible
January 7, 20196 yr Author Popular Post 7 januari 1974 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
January 7, 20196 yr 16 uur geleden zei bert ree: het 1e is het programma van Gerard van 5 januari van begin tot eind, het 2e is eerst een fragment van een ander programma van Gerard en jingels en na 13min54 start een kopie van Gerard van 5 januari 74 Het eerste deel is ook niet van 5 januari 1974 als je Gerard van der Zee moet geloven. Hij zegt dat het morgen vrijdag is. Dus is het nu donderdag. 5 januari 1974 is volgens de kalender een zaterdag, dus zou deze opname van 3 januari moeten zijn. Bevestiging volgt enkele minuten later (25 min) als Gerard zegt dat het 2 dagen geleden nieuwjaarsdag was. Vreemd is dan wel dat de drive in show spot op 30 min zegt 'vanavond 5 januari komen wij ...." Edited January 7, 20196 yr by Jan-Fre
January 7, 20196 yr 18 hours ago, bert ree said: het 1e is het programma van Gerard van 5 januari van begin tot eind, het 2e is eerst een fragment van een ander programma van Gerard en jingels en na 13min54 start een kopie van Gerard van 5 januari 74 Volgens mij, Juist Het tweede (48 Min) is : 0'0""- 12'45" : Atlantis-19740104-13h43-14h00 1 Min Jingles 13'54"-47'30" : Atlantis-19740105-13h00-13h34 And at the very end of the recording, Gerard says he has to change for the tape 3 Gr, Eric
January 7, 20196 yr Op 6-1-2019 om 22:54 zei Albatrosstudio: Tape 40 Zwarte Shamrock helaas, maar ik ga mijn best doen.
January 8, 20196 yr 9 uur geleden zei Jan-Fre: Het eerste deel is ook niet van 5 januari 1974 als je Gerard van der Zee moet geloven. Hij zegt dat het morgen vrijdag is. Dus is het nu donderdag. 5 januari 1974 is volgens de kalender een zaterdag, dus zou deze opname van 3 januari moeten zijn. Bevestiging volgt enkele minuten later (25 min) als Gerard zegt dat het 2 dagen geleden nieuwjaarsdag was. Vreemd is dan wel dat de drive in show spot op 30 min zegt 'vanavond 5 januari komen wij ...." Vermoedelijk is dit programma wel van 5 januari want hier boven werd ook het programma van 3 januari aangeboden en dat is een ander programma. Gerard deed blijkbaar die dagen 3u per dag en hij heeft volgens eigen zeggen de programma's opgenomen in Groot Brittannië, vermoedelijk wist hij waarschijnlijk niet meer welke dag het was. Het zijn leuke studio opnames die waarschijnlijk nooit zijn uitgezonden op 3 4 5 januari omdat er problemen waren met een zendbuis. binnen enkele weken horen we hem waarschijnlijk live op 201m met tests.
January 8, 20196 yr Author Popular Post 8 januari 1974 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
January 8, 20196 yr Op 8-1-2019 om 06:17 zei Vincent: 8 januari 1974 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Nog te digitaliseren (zou dubbel of hetzelfde kunnen zijn) 947. Atlantis 270 Fred van de Bosch 8‑1‑74 29' 948. Atlantis 270 Johnny Dwyer 8‑1‑74 22' 949. Atlantis 270 Chrispian St. John 8‑1‑74 8' Voor Tino: alles tape 113, reeds in jouw bezit Edited January 9, 20196 yr by Albatrosstudio
January 8, 20196 yr 4 uur geleden zei Albatrosstudio: Nog te digitaliseren (zou dubbel of hetzelfde kunnen zijn) 947. Atlantis 270 Fred van de Bosch 8‑1‑74 29' 948. Atlantis 270 Johnny Dwyer 8‑1‑74 22' 949. Atlantis 270 Chrispian St. John 8‑1‑74 8' het lijkt mij dat het laatste programma loopt tot 2309 en dat je Chrispian St John krijgt na Johnny Dwyer. Het is me niet duidelijk of het programma van Johnny start om 2030 of 2039 daar er ergens een zenderstoring was.
January 9, 20196 yr Author Popular Post Ik heb alles van januari 1974 wat hierboven voorbij is gekomen nagelopen, hernoemd, de id3tags aangepast en opnieuw geupload. Mochten er nog foutjes in zitten dan hoor ik het wel. Dit is dus alles wat er in het archief zit van januari 1974. Ben je in het bezit van opnames van deze maand die niet in onderstaande lijst staan, deel ze dan met ons! Heeft iemand naar aanleiding van wat hier boven is gemeld nog aanvullingen voor de tijdtijn? This is the hidden content, please Sign In or Sign Up En mocht iemand tijd en zin hebben om de Top 40 van 13 januari uit te schrijven, graag! This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
January 9, 20196 yr Popular Post Atlantis-19740130-0215-0300-CrispianStJohn-Edits-13min The above recording is from 13th January and not the 30th. I have another studio tape from 17th January 1974 from 0600-0700 Non Stop Music with Frans. This was never broadcast as the station was off the air. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
January 9, 20196 yr De top 40 van 40-11. Het laatste uur mist, dus daarvan geen gegevens. Drie nummers kon ik in het overzicht niet verstaan, misschien dat iemand met jongere oren daar eens naar kan kijken. Atlantis top 40 13.01.1974 40. ????? – An Michel 39 Star – Steelers Wheel 38. Nachten van Parijs – Samantha 37. ???? (niet te verstaan) 36. Ik ben verliefd – Francis 35. My coo ca choo – Alvin Stardust 34 Real sunshine – Mandy Wilson 33 Silver boy – Cherry Van Gelder Smith 32. ????? - Helen Reddy (32) 31. Merry X-mas everybody – Slade 30. Let me try again – Frank Sinatra 29. Ik zoek een meisje – Jimmy Frey 28. Oh lonesome me -The Walkers 27 Samba pa ti – Santana 26 I’m calling – Jack Jersey 25. Why oh why oh why – Gilbert O’Sullivan 24. Put your head on my houlder – Albert west 23. Daytona demon – Suzie Quatro 22. Wonderful – Colin Blunstone 21. The day that Curly Billy … - The Hollies 20. Come back home – Frank Smith 19. Denk veel liever aan ons twee – Danny Fabry 18. Sweet silver annie – BZN 17. Dirty old man – Three degrees 16. Photograph – Ringo Star 15. My music – Loggins & Messina 14. Jo-Ann – Ignace 13. Nutbush city limits – Ike & Tina Turner 12. Taxi/Morning sun – Ad Rolls 11. La paloma ade – Mireille Matthieu
January 9, 20196 yr 16 uur geleden zei Vincent: Ik heb alles van januari 1974 wat hierboven voorbij is gekomen nagelopen, hernoemd, de id3tags aangepast en opnieuw geupload. Mochten er nog foutjes in zitten dan hoor ik het wel. Dit is dus alles wat er in het archief zit van januari 1974. Ben je in het bezit van opnames van deze maand die niet in onderstaande lijst staan, deel ze dan met ons! Heeft iemand naar aanleiding van wat hier boven is gemeld nog aanvullingen voor de tijdtijn? This is the hidden content, please Sign In or Sign Up En mocht iemand tijd en zin hebben om de Top 40 van 13 januari uit te schrijven, graag! This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Nog te digitaliseren: 950. Atlantis 270 Johnny Dwyer and Chrispian St. John 9‑1‑74 17' Voor Tino: Alles tape 113, reeds in je bezit! Kan iemand bovenstaande in zo'n file zetten die je in één keer download? Zou geweldig zijn. Edited January 9, 20196 yr by Albatrosstudio
January 9, 20196 yr 7 hours ago, scotty said: I have another studio tape from 17th January 1974 from 0600-0700 Non Stop Music with Frans. This was never broadcast as the station was off the air. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Hi Scotty/Ian This tape was for sale in 1974 by FRC Holland but from Sunday the 06th of January 1974, as well as the Gerard van Dam's ones for 10 guilders each Eric C.
January 9, 20196 yr Author 7 uur geleden zei Jan-Fre: De top 40 van 40-11. Het laatste uur mist, dus daarvan geen gegevens. Drie nummers kon ik in het overzicht niet verstaan, misschien dat iemand met jongere oren daar eens naar kan kijken. Atlantis top 40 13.01.1974 Bedankt. Net als de overige bekende lijsten vandaag op Radiopedia gezet: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 8 uur geleden zei scotty: Atlantis-19740130-0215-0300-CrispianStJohn-Edits-13min The above recording is from 13th January and not the 30th. Renamed and taged: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 8 uur geleden zei scotty: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Is this Frans van Leeuwen or Frans van Brugge? 46 minuten geleden zei erco59: Hi Scotty/Ian This tape was for sale in 1974 by FRC Holland but from Sunday the 06th of January 1974, I will date him as 06-01-1974.
January 9, 20196 yr 2 uur geleden zei erco59: Hi Scotty/Ian This tape was for sale in 1974 by FRC Holland but from Sunday the 06th of January 1974, as well as the Gerard van Dam's ones for 10 guilders each Eric C. Hi Eric, Thanks will change the date. I think that it was still not broadcast as it was mainly live tests from the ship on 6th January. 2 uur geleden zei erco59: 2 uur geleden zei Vincent: Is this Frans van Leeuwen or Frans van Brugge? It is Frans Van Brugge 2 uur geleden zei Vincent:
January 9, 20196 yr Popular Post Hi Vincent Here is the Atlantis Top 40 from 27th January 1974 as featured in Hitorama magazine. Edited January 9, 20196 yr by scotty
January 10, 20196 yr 4 uur geleden zei scotty: Hi Vincent Here is the Atlantis Top 40 from 27th January 1974 as featured in Hitorama magazine. het lijkt mij dat dit de top 40 van 20 januari 74 is als je dit vergelijkt met die van 13 januari. Als ik me niet vergis verscheen Hitorama net als Joepie toen maar om de 14 dagen. 14 uur geleden zei Jan-Fre: De top 40 van 40-11. Het laatste uur mist, dus daarvan geen gegevens. Drie nummers kon ik in het overzicht niet verstaan, misschien dat iemand met jongere oren daar eens naar kan kijken. Atlantis top 40 13.01.1974 40. ????? – An Michel 39 Star – Steelers Wheel 38. Nachten van Parijs – Samantha 37. ???? (niet te verstaan) 36. Ik ben verliefd – Francis 35. My coo ca choo – Alvin Stardust 34 Real sunshine – Mandy Wilson 33 Silver boy – Cherry Van Gelder Smith 32. ????? - Helen Reddy (32) 31. Merry X-mas everybody – Slade 30. Let me try again – Frank Sinatra 29. Ik zoek een meisje – Jimmy Frey 28. Oh lonesome me -The Walkers 27 Samba pa ti – Santana 26 I’m calling – Jack Jersey 25. Why oh why oh why – Gilbert O’Sullivan 24. Put your head on my houlder – Albert west 23. Daytona demon – Suzie Quatro 22. Wonderful – Colin Blunstone 21. The day that Curly Billy … - The Hollies 20. Come back home – Frank Smith 19. Denk veel liever aan ons twee – Danny Fabry 18. Sweet silver annie – BZN 17. Dirty old man – Three degrees 16. Photograph – Ringo Star 15. My music – Loggins & Messina 14. Jo-Ann – Ignace 13. Nutbush city limits – Ike & Tina Turner 12. Taxi/Morning sun – Ad Rolls 11. La paloma ade – Mireille Matthieu op die manier vul ik aan: 40 Ciao 37 Daddy Lydia Verkind 34 Ray of sunshine 32 Leave me alone 10 Chip chip Cash and Carry 9 Mr Lonely Bobby Vinton 8 Love will keep us together Mac and Katie Kissoon 7 Harlem Song The Sweepers 6 Schônes Mädchen aus Arcadia Demis Roussos 5 One way ticket to anywhere Osmonds 4 't is weer voorbij Gerard Cox 3Do you wanna dance Barry Blue 2 Juanita Nick Mc Kenzie 1 Sebastian Cockney Rebel
January 10, 20196 yr 5 uur geleden zei scotty: Hi Eric, Thanks will change the date. I think that it was still not broadcast as it was mainly live tests from the ship on 6th January. It is Frans Van Brugge It was FranK van Leeuwen in the summer of 1974.
January 10, 20196 yr Author Popular Post Jan-Fré, Ian en Bert bedankt voor de lijst aanvullingen. De januari opnames uit het archief zijn allemaal voorbij gekomen. Daarom komende tijd een aantal niet gedateerde opnames. De eerste twee: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
January 10, 20196 yr Popular Post 4 hours ago, Vincent said: Jan-Fré, Ian en Bert bedankt voor de lijst aanvullingen. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is : Atlantis-19740829-1612-1650-SteveEngland-TeaTimeTunes and here's again my own recording from 15h00-17h07 (93 Min) : This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Gr, Eric
January 10, 20196 yr 8 uur geleden zei Vincent: Jan-Fré, Ian en Bert bedankt voor de lijst aanvullingen. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This one is : Atlantis-19740203-SteveEngland-Test on 201m Eric