Spring naar bijdragen

ik droom van Joepie


hans knot

Aanbevolen berichten

Ricky Gordon – Ik droom van jou. Deze Vlaamse zanger, die in 1947 geboren werd, had vooral in de jaren zeventig en tachtig van de vorige eeuw grote successen. Hij nam gedurende een lange periode zijn muziek in de Start Studio van Sylvain Tack op, die hem dan ook in 1970 ontdekte. De echte naam van deze Vlaamse zanger is Eric de Clerck. Het was Bart van Laar die op Radio Mi Amigo aardig met de schaar overweg wist, want de eerste drie woorden van de song ‘Ik droom van jou’ werd geknipt en geplakt aan de welbekende intro van de Joepie commercials op Radio Mi Amigo.

Please login or register to see this link.

 

geen you tube beschikbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een leuk fragment, een uitzending van radio Mi amigo 259 389, die naam voor de verandering van eind september 73 maar werd uitgezonden door radio Atlantis 's morgens op 14 oktober 73 met een noodantenne die een paar dagen later helemaal naar beneden kwam en het einde betekende voor radio Atlantis vanaf de MV Mi Amigo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.