Geplaatst 2 februari 20196 jr. Clebanoff and his Orchestra – Bobsled. Herman Clebanoff was een Amerikaanse concertviolist en dirigent. Hij werd geboren in Chicago uit geïmmigreerde Russische ouders. Hij nam diverse Lp’s op voor MGM waaronder ‘Strings afire’ uit 1961. Bobsled staat op die lp en dat nummer werd gebruikt voor een van de gesponsorde programma’s op Radio Veronica in 1962. Het was het programma van Delial, een product van Bayer. Het werd gepresenteerd door Rijk de Gooyer, die nuttige wenken gaf voor een zonnig vakantie gesprek.’ Het was een van de producties van het reclamebureau De La Mar, die meerdere programma’s aanleverde aan Radio Veronica. https://filesender.surf.nl/?s=download&token=7baafea8-1a79-407f-bee0-d705ae8d03c0
Geplaatst 2 februari 20196 jr. Ik had 'em afgelopen week al eens geplaatst maar nu nog maar een keer. Rijk de Gooijer en Eli Asser tijdens een opname.
Geplaatst 2 februari 20196 jr. Auteur nee helaas niet Nico slechts een kort fragment maar de komende week nog meer groetjes Hans
Geplaatst 2 februari 20196 jr. Aan audio heb ik niks in ons archief. Ik kan wel door de programma schema's gaan kijken als ik weet in welke maand ongeveer. Het is zonnebrand creme. Aan reclames heb ik ook niks in het archief. 2 februari 20196 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 2 februari 20196 jr. 3 uur geleden zei hans knot: nee helaas niet Nico slechts een kort fragment maar de komende week nog meer groetjes Hans Hans, Da's mooi, ik kijk er naar uit. Dank Nico.
Geplaatst 5 februari 20196 jr. Hallo Hans, Erg leuke vondst. Dit kende ik niet. Hartelijk dank Dyo Aussieland
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.