Jump to content

NOS - Hilversum 3 - Nationale hitparade - 1978 - 1982

Recommended Posts

• 1 year later...

Hallo !

Martin, kun je of iemand  "NOS-H3-19780401-1700-1800-FelixMeurders-NationaleHitparade"  en  "NOS-H3-19820103-1700-1800-FelixMeurders-NationaleHitparade-AfscheidFelix" opnieuw uploaden?

Hartelijk dank!   🌈

Groeten

Hendrik

• Like 1
Posted (edited)
13 uur geleden zei Albatrosstudio:

Tweede is van 1 april 1979 en niet 1978.

Is hier boven ook al gemeld maar schijnt moeilijk te zijn.

Douwe, Ik ben intens ziek - het wordt umc utrecht, dus sorry - ik pak niet altijd meer iets op. IK heb veel gegeven en genomen, maar ik vraag nu toch echt begrip en geduld. Bedankt. Ik heb dit duidelijk op mijn profiel weergegeven. Zie ook nog es dat om februari gaat - maar wel zijn wel ff zes maanden verder.

Edited by martinja
  • Sad 4
12 uur geleden zei martinja:

Douwe, Ik ben intens ziek - het wordt umc utrecht, dus sorry - ik pak niet altijd meer iets op. IK heb veel gegeven en genomen, maar ik vraag nu toch echt begrip en geduld. Bedankt. Ik heb dit duidelijk op mijn profiel weergegeven. Zie ook nog es dat om februari gaat - maar wel zijn wel ff zes maanden verder.

Ik waardeer al je bijdragen Martin. Sorry was niet zo bedoeld. Sterkte man!

• Like 1

Maakt niet uit Douwe - dank je wel - af en toe zie ik het ff niet - beetje moe ook en omgekeerd waardeer ik ook zeer veel leuke programma's waar ik dankzij jou door de loop der tijd naar heb kunnen luisteren - geweldig forum

Groetje,

Martin

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Doneer aan Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum

• Popular Now

• Similar Content

• By hans knot
      Georges Chatelain en Hervé Roy – Special Sprint. Dit nummer is afkomstig van de lp ‘Vitesses’ uit 1969 uitgebracht door BMG Production Music uit Frankrijk. Een lp met een aantal nummers gespeeld in diverse variaties. Fervente luisteraars van Hilversum 3 en de Daverende Dertig zullen het nummer meteen herkennen als zijnde de tune die door Felix Meurders een tijd werd gebruikt. Maar herkenbaar was het ook voor fervente Veronicaluisteraars want in 1972 werd het gebruikt voor de productie van een commercial gericht op de Vlaamse luisteraars: Lengte en Punten Shampoo.
      Georges Chatelain and Hervé Roy - Special Sprint. This song comes from the album 'Vitesses' from 1969 released by BMG Production Music from France. An album with a number of songs played in various variations. Fervent listeners of Hilversum 3 and the Daverende Dertig will immediately recognize the song as the tune that was used by Felix Meurders for a while. But it was also recognisable for avid Veronica listeners because in 1972 it was used for the production of a commercial aimed at Flemish listeners: Length and Points Shampoo.

Please login or register to see this link.

• By martinja
      Nationale Hitparade 21-02-1982 - Frits Spits

• By martinja
      14 jan. 1977 Nationale Hitparade (Felix Meurders) 22 tm 15

14 jan. 1977 Nationale Hitparade (Felix Meurders) 30 tm 23

1977 Nationale Hitparade (Felix Meurders)

1977-02-25 Nationale Hitparade (Felix Meurders) 23 tm 16

1977-02-25 Nationale Hitparade (Felix Meurders) 23 tm 16
    • By martinja
      Van de Golden Radio NL server

RadioAtlantisRotterdam-Lara-19-1-1982

RadioAtlantisRotterdam-PaulvanDelftenLara-19-1-1982

• By rauhfaser
      Een bijzondere, zeldzame opname die ik iets meer dan een jaar geleden kreeg van een vriendelijke medeverzamelaar. Joost den Draaijer presenteerde van mei 1969 tot maart 1971 de Hilersum III Top 30, eerst voor de VPRO tussen 12.00 en 14.00, later voor de NOS tussen 16.00 en 18.00 op vrijdagmiddag.

Op vrijdag 8 augustus, de dag dat de Beatles hun legendarische oversteek over Abbey Road laten fotograferen, presenteert Joost live vanaf het strand van Zandvoort. Felix Meurders, die ook op vrijdag op H3 presenteert, bedient de apparatuur en presenteert mee als Joost even de branding in duikt of vanaf een bootje presenteert. 

Sfeervolle zomerradio met twee topkrachten. 

Overigens heb ik in de titel per abuis 'NOS' als zendgemachtigde gezet. 

Edwin

• Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,684
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Peter Madjid
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.