Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Dolfijn 97.5 Curacao

Featured Replies

Geplaatst

Hoi Andre, Dolfijn FM zit op Curacao op 97.3, maar heeft een extra steunzender op Bonaire wat wel op FM 97.5 zit. 

Heb geen losse jingles voor je, wel een tweetal oude jingledemo's; 'voel je goed' en 'de hits op jouw radio' 

Zoek zelf nog altijd het jinglepakket (of oude opnames) van TROS Paradise en Radio Hoyer 2 

https://pixeldrain.com/u/8A-4__rY

https://pixeldrain.com/u/54Y9RHWq

Geplaatst

Wij hadden daar als TROS nog een "kortstondige relatie mee". (met Paradise )

De bazen kenden elkaar hé...............

We hebben toen o.a. wat jingles gemaakt. En programma's ook.

bewerkt door Juul

Geplaatst

In 2007 ben ik 's op bezoek geweest bij Eddy en Ruben. Dit was de ingang tot de studio:

TROS%20Paradise.jpg

Geplaatst

Dat moet dolfijn geweest zijn toch ?????

Met een lekker Trosje druiven .

bewerkt door chaldy

Geplaatst
13 uur geleden zei chaldy:

Dat moet dolfijn geweest zijn toch ?????

Met een lekker Trosje druiven .

Ik dacht 't wel, als ik 't me goed herinner was toen Erwin vd Bliek daar als DJ te horen.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Richard079:

Beste Juul & Ben, heel misschien nog iets uit die tijd bewaard gebleven ? Een oude opname of jingle ? 

Nee ik heb niks.

Geplaatst
39 minuten geleden zei Richard079:

Beste Juul & Ben, heel misschien nog iets uit die tijd bewaard gebleven ? Een oude opname of jingle ? 

Ik vermoed dat ik wel wat heb opgenomen in 2007. Ik ga zoeken en meld me als ik 't gevonden heb.

Geplaatst

Hallo Richard,

Ik heb een opname gevonden van 16 Maart 2007, zo rond 8-9 uur 's ochtends. Volgens de info in de mp3 zou dit Erwin vd Bliek moeten zijn, of dat klopt weet ik niet (meer). Mogelijk kun je de opname beluisteren en hier dan laten weten wie de presentator(en) zijn.

Dolfijn FM 16 Maart 2007

bewerkt door Ben

Geplaatst

Gaaf Ben, en uiteraard dank voor het delen. Dat is inderdaad de altijd enthousiaste Erwin vd Bliek. Zijn vriend Marc Pols (Mark van Dale) haalde hem een tijdje later naar zijn station Paradise FM, het vervolg op TROS Paradise. Uiteindelijk kwam er naast Paradise FM nog een tweede station met enkel gouwe ouwe hits; GOLD 915. Jammergenoeg heeft deze maar heel kort uitgezonden en is er op die frequentie nu Hitradio 915 te horen. Oude fragmenten van Gold 915 of TROS Paradise zijn meer dan welkom

https://pixeldrain.com/u/Kkor392H

bewerkt door Richard079

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.