Jump to content
Sign in to follow this  
Vincent

22-12-1984 - Vandaag 35 jaar geleden vanaf de Noordzee

Recommended Posts

Ja, maar daar strijd ik al jaren tegen. Het begint al met het verkeerd schrijven soms van namen van mensen.

In het verleden  heb ik ook  heel wat "gestreden" met onze Groningse "goeroe". We kwamen er dan wel uit maar het stond wel geschreven.

Bijvoorbeeld toen ik bij B&G vroeg geef mij effe een uitdraai van alle Veronica- zeezender  programma's kreeg ik  ook alles van Noordzee en de VOO  etc......................zucht.

Enfin, mooie Kerst iedereen van hier.

• Like 1

4 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Het is  journalistiek niet altijd verstandig om gebruik te maken van krantenartikelen. Dit geldt met name voor alles dat met zeezenders  had te maken. 

Het was me ook al opgevallen dat de vele krantenknipsels die ik over de zeezenders heb gelezen, vaak uitblinken in navrante onzin.

Het zet een mens aan het denken over het waarheidsgehalte van de schrijfsels over andere onderwerpen 😉

• Like 2

het grote probleem in de kranten over zeezenders was dat dit meestal werd geschreven door journalisten die over vele diverse honderden activiteiten moeten schrijven. Juiste informatie zou moeten komen van de verantwoordelijken van de zenders, maar die verspreiden niet openlijk informatie want ze kunnen aangeklaagd worden wegens hun medewerking. Soms werd ook wel doelbewust foutieve informatie verspreid om justitie op een verkeerd spoor te zetten. En in bepaalde gevallen vond de redactie van een aantal kranten dat over die "piraten" negatief moest bericht worden, daar die advertenties konden wegnemen bij hun krant. Andere kranten zwegen die zenders dood, omdat dit maar reklame was voor een andere medium.

Je ziet, over andere onderwerpen, dat bepaalde lobby's persinformatie verspreiden. Dit wordt opgenomen door de meeste kranten en tv-stations. Twee weken later verspreiden andere lobby's precies het tegenovergestelde nieuws en dat wordt ook opgenomen door de media. Niemand belicht de twee standpunten in één nieuwsbericht.

• Like 3

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Vincent
      Radio Caroline
      Please login or register to see this link.
    • By Vincent
      Radio Caroline
    • By Vincent
      Radio Monique

Laser 558
    • By Vincent
      Radio Caroline
      Please login or register to see this link. Please login or register to see this link.
      Please login or register to see this link. Please login or register to see this link. Please login or register to see this link.
      Please login or register to see this link. Please login or register to see this link. Please login or register to see this link.
      Please login or register to see this link. Please login or register to see this link. Please login or register to see this link. Please login or register to see this link.
  • Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,307
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Slagboom
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.