Geplaatst 6 maart 20205 jr. Beste vrienden, ik ben ons archief aanhet schonen en kwam nog een stapeltje nieuwe blanco originele QSL kaarten tegen toen we nog op 1562 Khz (192mtr) uitzonden. Tijdens ons weekend in april in Hilversum bij B&G neem ik ze mee. Ik heb er 5 dus ik stel ze ter beschikking, effe bij mij melden dan. Persoonlijk afhalen........................... Juul
Geplaatst 7 maart 20205 jr. Ik zou er graag een willen hebben Juul, ik zal kijken of ik je kan vinden op 18 april. Grt Rieni Lokerse.
Geplaatst 27 maart 20205 jr. Juul, nu 18 april niet doorgaat wilde ik u vragen wilt u misschien de QSL kaart met de post versturen. Uiteraard betaal ik postzegel en wil er wel meer voor betalen. Als u dit wilt doen graag het banknummer waar ik het naar over moet maken en hoeveel. Grt Rieni. 27 maart 20205 jr. bewerkt door Lokeend
Geplaatst 27 maart 20205 jr. Auteur Hé Rieni, Ik bewaar 'em voor je hoor. En wij hopen op een latere datum wel ons "feestje" te kunnen vieren. Ik bewaar nog meer spullen voor anderen. Ligt allemaal keurig bij elkaar............................
Geplaatst 28 maart 20205 jr. Is het geen idee om ze te laten herdrukken en ze te koop aan te bieden waarbij de opbrengst gaat naar de Stichting Norderney? Zoiets zou via Rockart kunnen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.