Geplaatst 9 april 20205 jr. Deze opname uit het archief van Ad Couwenberg begint met twee minuten alleen het geluid van de draaggolf, voordat de uitzending begint. Het is een uur non-stop OGM, gevolgd door een uur met Klaas Vaak. Tijdens dat tweede uur hoor ik Klaas met Juul in gesprek nav een ontvangst rapport, dat uit de VS was gekomen (op 31 Jan 1971 gehoord in Madison, Wisconsin). Radio Veronica 710409 0600-0800 OGM Non-Stop + Klaas Vaak
Geplaatst 9 april 20205 jr. Dat ontvangstrapport heb ik dus niet bewaard. Deze wel. Ik heb er veel uit de USA. En in 1970 kreeg ik er één uit Denver - Col. En vorig jaar kwam ik weer in kontakt met die meneer en hij is nog steeds luisteramateur !!! 9 april 20205 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 9 april 20205 jr. 1 uur geleden zei Juul: Dat ontvangstrapport heb ik dus niet bewaard. Deze wel. Ik heb er veel uit de USA. En in 1970 kreeg ik er één uit Denver - Col. En vorig jaar kwam ik weer in kontakt met die meneer en hij is nog steeds luisteramateur !!! Beetje dwangmatige man. Je hebt toch wel aan zijn verzoek gehoor gegeven Juul?
Geplaatst 10 april 20205 jr. 9 uur geleden zei Jaap De Vries: Voor mij een onbekende opname dus heel veel dank hiervoor .. Geldt ook voor mij. Dankjewel!
Geplaatst 10 april 20205 jr. Auteur 9 uur geleden zei Jaap De Vries: Voor mij een onbekende opname dus heel veel dank hiervoor .. Dat kan kloppen, Jaap. Ad heeft indertijd veel zelf opgenomen. Pas een aantal jaren geleden heb ik z'n hele archief gedigitaliseerd en af en toe zet ik wat on-line.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.